CSP Customer Services Polska. Praca, którą się lubi i miejsce, które się ceni

Artykuł sponsorowany CSP Customer Services Polska
CSP Customer Services Polska to firma dostarczająca kompleksowe usługi w zakresie Business Process Outsourcing. Obecnie współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi koncernami, m.in. z sektora użyteczności publicznej, finansowego, branży motoryzacyjnej, logistycznej czy e-commerce. CSP ma dobrze ugruntowaną pozycję na rynku oraz szerokie doświadczenie w branży, działając już ponad 16 lat. Jednak największą wartością dla działalności tej organizacji są jej pracownicy. Niektórzy z nich pracują w firmie już od 15 lat, co może posłużyć jako najlepsza rekomentacja CSP jako pracodawcy.

CSP Customer Services Polska należy do koncernu Adecco Business Solutions GmbH. Firma, współpracując z międzynarodowymi koncernami, co roku tworzy nowe miejsca pracy, oferując pracownikom stabilne zatrudnienie. Każdy już od pierwszych dni zatrudnienia jest otoczony opieką trenerów, przez co szkolenie i wdrożenie jest szybkie i efektywne. Nawet osoby bez doświadczenia zawodowego mają szansę na świetny start. - Najistotniejszy na etapie rekrutacji jest dla nas odpowiedni poziom języka niemieckiego. Im lepsza znajomość tego języka, tym więcej otwiera się u nas możliwości. W niektórych projektach można pracować już z podstawową znajomością niemieckiego – wyjaśnia Patrycja Świtała-Owieśniak, HR Manager.

- Naszym pracownikom oferujemy stabilną umowę o pracę, kompleksowe szkolenie projektowe, miłą atmosferę w pracy oraz szeroki pakiet benefitów, wśród których są m. in. bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie lunchu, czy bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej online – dodaje szefowa działu personalnego. - Dla nas każdy dzień jest okazją do tego, by pokazać, jak blisko każdego pracownika można być w firmie, która zatrudnia 500 osób. Staramy się tak organizować wydarzenia i życie w firmie, by pozytywne emocje towarzyszyły nam każdego dnia. Dlatego można u nas liczyć na ciekawe eventy, konkursy i celebrowanie nawet małych powodów. Przecież każdy z jest dobry, by wywołać uśmiech!

W procesie rekrutacji to nie CV, a predyspozycje i umiejętności są najważniejsze. Doświadczenie zawodowe jest plusem, ale nie jest koniecznością. Zespół uczy wszystkiego od podstaw. Osoby, które lubią pracę z ludźmi na pewno zainteresują się stanowiskami w dziale obsługi klienta. Z kolei ci, którzy preferują pracę z dokumentami i systemem zainteresują się pracą w tzw. back office.

Firma swoją siedzibę ma w architektonicznej perełce Szczecina, czyli w zeroemisyjnym biurowcu Posejdon w sercu miasta. Pracownicy mogą pracować stacjonarnie lub zdalnie, to ich wybór. Na tych, którzy decydują się na pracę z biura, codziennie czekają świeżo mielona kawa oraz przestronne tarasy z pięknym widokiem na miasto.

O jakości działań CSP Customer Services Polska stanowią nie tylko dobre stosunki z pracownikami i nowoczesne podejście do zatrudnienia, ale też liczne nagrody i wyróżnienia. Całkiem niedawno firma otrzymała prestiżowy tytuł „Diament Forbesa 2022”. To wyróżnienie przyznawane co roku przedsiębiorstwom, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość.

Więcej na: www.csp.com.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: CSP Customer Services Polska. Praca, którą się lubi i miejsce, które się ceni - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński