Kontrola obejmuje okres od 1 grudnia 2015 r.
- Funkcjonariusze delegatur będą badali umowy i wydatki spółek na usługi z zakresu public relations, marketingowe, reklamowe, na usługi doradcze i inne o podobnym charakterze. Na początku postępowania CBA chce dokładnie wiedzieć kto – jaki wykonawca, co – przedmiot umowy, w jakim terminie, na czyje zlecenie i za jaką kwotę wynagrodzenia wykonał na rzecz spółek z usługi zakresu szeroko pojętego marketingu, PR i reklamy. Analizie, oprócz zakresu samych umów, zostanie poddana dokumentacja wykonawcza i rozliczeniowa - czytamy w komunikacie CBA
Taki sam zakres kontroli CBA obejmie wszystkie podmioty zależne tych spółek. To nawet kilkadziesiąt innych firm.
Odpowiednie dokumenty, zawiadomienia CBA o zamiarze wszczęcia kontroli, trafiły do zarządów Spółek.
Zobacz także:"Dzisiaj jest czas działania CBA i prokuratury". PiS nie poprze wniosku PO o komisję ds. reprywatyzacji / TVN24 x-news
Polecamy na gs24.pl:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?