Obecnie wszystkie oddziały banku, serwis iPKO i call center pracują normalnie. Przedstawiciele banku przepraszają klientów za wszystkie utrudnienia.
Przez kilka godzin klienci jednego z największych polskich banków nie mogli korzystać z bankowości elektronicznej. Wystąpił też problem z wypłatą pieniędzy z bankomatów.
Na stronie internetowej banku pojawił się następujący komunikat: "Uprzejmie informujemy, że trwa przerwa techniczna w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO Biznes. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!".
Konta bankowe w PKO BP ma około 6.300.000 klientów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?