Projekt zakłada zakup 25 fabrycznie nowych, pasażerskich wagonów kolejowych, w tym: 4 wagonów bezprzedziałowych klasy pierwszej, 9 bezprzedziałowych wagonów klasy drugiej (każdy z miejscami na przewóz 8 rowerów), 4 przedziałowych wagonów klasy pierwszej oraz 8 przedziałowych wagonów klasy drugiej przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych.
Przewoźnik wymaga aby wszystkie wagony były przystosowane do prędkości nie mniejszej niż 160 kilometrów na godzinę.
- Te wagony będą obsługiwały pociągi TLK, nie przewidujemy instalowania internetu, taką ofertę planujemy w przypadku wagonów w Expressach Intercity - mówi Beata Czemerajda z PKP Intercity S.A.
Wykonawca będzie również zobowiązany do przeszkolenia co najmniej 10 osób pracujących w pionie eksploatacyjnym PKP Intercity, w ustalonym przez siebie zakresie, niezbędnym dla obsługi wagonów.
PKP Intercity planuje sfinansowanie projektu zakupu w 50 procentach z Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie miał nie więcej niż 18 miesięcy na realizację zamówienia.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie: cena (85 proc.) oraz termin udzielonej gwarancji (25 proc.). Oferty będzie można składać w do 25 maja 2012 roku.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?