Film zrealizowała profesjonalna firma Trailer and More, która ma swym koncie współpracę z Agnieszką Holland, Andrzejem Wajdą czy Andrzejem Zanussim.
- Dziś przyciąganie inwestorów jest dużo trudniejsze, niż dwa - trzy lata temu - mówi marszałek województwa, Olgierd Geblewicz. - Dziś nie wystarcza siedzieć za biurkiem, by przyciągnąć inwestorów. Trzeba do nich czynnie wychodzić.
Film ma 3 minuty. Dla każdego, kto go zobaczy, będzie wielkim zaskoczeniem. To nie jest toporna produkcja reklamowa, które królują w różnych reklamówkach. Mocna muzyka i ani jednego słowa lektora. Same sugestywne obrazy, które mówią za wszystko. Oglądając film po prostu chce się znaleźć w prezentowanym regionie.
Film będzie wkrótce pokazywany nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim w zagranicznych telewizjach, aczkolwiek w krótszej, 30 sekundowej wersji. Urząd marszałkowski chce też wykorzystać obecne zainteresowanie naszym krajem z okazji prezydencji Polski, jak również przyszłorocznych mistrzostw w piłce nożnej, i przedstawić nasz region, jako jeden z najlepszych w środkowej Europie i Polsce do inwestowania i wypoczynku.
Ta celowa polityka zdaje już egzamin. W rankingu najbardziej atrakcyjnych miejsc w Polsce Instytutu badań nad gospodarką rynkową, jesteśmy już na szóstym miejscu. Ostatnio wyprzedziliśmy region pomorski i łódzki.
Do tej pory na uzbrojenie terenów pod inwestorów region wydał około 150 mln e, przygotowując pod inwestycje ponad 800 ha, w tym ponad 400 ha w ramach specjalnych stref ekonomicznych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?