Te używane samochody warto kupować. Według raportu ADAC są najmniej awaryjne. Jaki samochód używany warto zakupić?

mf
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC.  Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz!Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC. Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz!Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Udostępnij:
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC. Ten niemiecki automobilklub co roku przygotowuje raporty dotyczące samochodów używanych. Ostatni powstał na podstawie 3,38 mln zgłoszeń dokonywanych przez kierowców, których samochody uległy awarii na trasie. Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz!

Zobacz wideo: Wysokie mandaty dla kierowców na drodze S5 pod Bydgoszczą

Oto najmniej awaryjne auta. Raport ADAC 2021

Raport, który jest istotny z punktu widzenia kupujących używane auta, obejmuje samochody do 10 lat, które w sprzedaży były oferowane co najmniej od trzech lat. Liczba rejestracji każdego modelu musiała przekroczyć 10 tys. egzemplarzy rocznie. Jak czytamy w moto.pl raport bazuje tylko na interwencjach pomocy drogowej, nie jest więc idealny. Wiadomo, że kierowcy musieli skorzystać z pomocy technicznej i nie mogli dalej tym samochodem podróżować. Nie wiadomo jednak jak wielkie były to awarie.

Te auta psuły się najrzadziej

W najbardziej popularnej klasie aut miejskich produkowanych w latach 2011-2018 najbardziej awaryjnymi okazały się Hyundai i20 oraz Opel Meriva. A które modele okazały się najmniej awaryjne? Zobacz szczegóły >>> TUTAJ <<<< lub w naszej galerii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Te używane samochody warto kupować. Według raportu ADAC są najmniej awaryjne. Jaki samochód używany warto zakupić? - Nowości Dziennik Toruński

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
8 lutego, 08:15, Gość:

Wierny autom z "gwiazda".

Dziwi mnie ...Das Auto ... Twoja filozofia dojarki z PGR-u.

Zaufanie do swych produktow, ma w Niemczech tradycje. Moze troche sie to z czasem zmienilo, ale kupowanie niemeickich aut - nawet przez Turkow - jest wlasnie z tym zwiazane. I przez to procent jezdzacych w Niemczech aut marek niemieckich jest najwyzszy. I nawet dumpingowanie cenowe produktow koreanskich, czy rumunskich, a nawet czeskich nie zmienilo na razie tej tendencji.Starsza generacja (a Niemcy zyja coraz dluzej), wierna jest niemieckim markom, choc w niektorych przypadkach nie sa one juz produkowane w Niemczech (czesci do nich i tak). Bo "deutsche Wertarbeit" jeszcze cos znaczy. Mlodsi kierowcy kupuja - choc uzywane - marki, ktorymi mozna poszalec i zaimponowac swym Freundin'om.

Nalezy jednak wziasc pod uwage, ze analizy ADAC dotycza niemieckiego rynku, gdzie malo ktore auto dojezdzane jest do ponad 200 00 kilometrow. Tu Gebrauchtwagen z piecioletnim "zyciorysem" nie jest interesujacy, obojetnie jak byl eksploatowany. A jesli juz, to jest on tak tani, ze kupowany jest przez nowych posiadaczy prawa jazdy, ktorzy zbieraja doswiadczenia, lub przez zbieraczy oldtimerow z zylka do majsterkowania.

Pozdrawiam

Dobrze to wytlumaczyles - "Wierny autom z gwiazdom"!

Realia rynku aut w Niemczech sa total inne jak w Polsce, i choc czasy "skladakow" poszly w Polsce w zapomnienie (tak mi sie wydaje), srednia prywatnej ekspoatacji auta w Niemczech jest o wiele krotsza niz w Polsce. Oczywiscie waznym faktorem jest pieniadz. Jesli stac mnie na to, kupuje (a nie leasinguje) auto z gwiaza co 4-5 lat. A ze jestem klientem duzego sprzedawcy (w Polsce zwanego dealerem), nie mam problemu z otrzymaniem dobrych pieniedzy za oddane "in Zahlung" poprzednie auto. I to nie zawsze "gwiazdoka". Moja zona wymienila koreanczyka na "gwiazdoka", i tez dostala dobre pieniadze. Dla sprzedawcy nie jest to problemem, bo przez kontakty z zagranicznymi dealerami, auto mojej zony (zreszta po malym przebiegu) powedrowalo w mig na Wegry.

Takie realia rynku niemieckiego objete sa statystykami ADAC, i przedstawiane w Polsce zachwiewaja optymistyczne oczekiwania polskiego nabywcy auta uzywanego.

A co do wiernosci "gwiazdom". Zgadza sie, to o czym piszesz. Turcy wysoko stawiaja auta z Gwiaza, bo "Mercedes gut!". Kiedys byl u nich w kursie Ford Transit, bo szuo do niego zapakowac 3 lodowki, 5 telewizorow i cala rodzine i pojechac na urlop do Türkhajmatu.

Pozdrowienia i zyczenia tanszej benzyny!

G
Gość
Wierny autom z "gwiazda".

Dziwi mnie ...Das Auto ... Twoja filozofia dojarki z PGR-u.

Zaufanie do swych produktow, ma w Niemczech tradycje. Moze troche sie to z czasem zmienilo, ale kupowanie niemeickich aut - nawet przez Turkow - jest wlasnie z tym zwiazane. I przez to procent jezdzacych w Niemczech aut marek niemieckich jest najwyzszy. I nawet dumpingowanie cenowe produktow koreanskich, czy rumunskich, a nawet czeskich nie zmienilo na razie tej tendencji.Starsza generacja (a Niemcy zyja coraz dluzej), wierna jest niemieckim markom, choc w niektorych przypadkach nie sa one juz produkowane w Niemczech (czesci do nich i tak). Bo "deutsche Wertarbeit" jeszcze cos znaczy. Mlodsi kierowcy kupuja - choc uzywane - marki, ktorymi mozna poszalec i zaimponowac swym Freundin'om.

Nalezy jednak wziasc pod uwage, ze analizy ADAC dotycza niemieckiego rynku, gdzie malo ktore auto dojezdzane jest do ponad 200 00 kilometrow. Tu Gebrauchtwagen z piecioletnim "zyciorysem" nie jest interesujacy, obojetnie jak byl eksploatowany. A jesli juz, to jest on tak tani, ze kupowany jest przez nowych posiadaczy prawa jazdy, ktorzy zbieraja doswiadczenia, lub przez zbieraczy oldtimerow z zylka do majsterkowania.

Pozdrawiam
G
Gabriel
Kolejna klikanka pomiędzy stosem reklam , treśći właściwie na kilka zdań. Żenada.
D
Das Auto
Niemiecki ADAC i obiektywizm:). Przedstawiony tu ranking to tylko wycinek dotyczący segmentu B, w pozostałych segmentach w/g niemieckiego automobilklubu królują jak zwykle ich znane marki, zapewne dlatego, iż kluczowy dla niemieckich konsumentów jest patriotyzm gospodarczy, o czym ranking nie wspomina.

Wystarczy jednak sięgnąć choćby do brytyjskiego Warranty Direct, by przekonać się, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Dla ogłupionych jedynie słusznymi zestawieniami i obiegowymi opiniami, niemiecki bolid to ciągle synonim niezawodności, bezpieczeństwa, bogactwa i luksusu.

Kiedy niemiaszki spłacą już wszystkie kary, dołożą ze swoich pieniędzy, aby ich samochody stały się jeszcze lepsze i tańsze:).

https://www.wyborkierowcow.pl/ranking-niezawodnosci-samochodow-warranty-direct-2019/

https://www.euractiv.pl/section/gospodarka/news/30-letnia-zmowa-cenowa-niemieckich-producentow-samochodow/

https://wrc.net.pl/is-dieselgate-2-0-ten-skandal-bedzie-jeszcze-grubszy-volkswagen-znow-w-ogromnych-tarapatach

https://www.stopvw.pl/
Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie