Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin: Teraz moBILET z abonamentem

Marek Jaszczyński
MoBilet jest wygodnym sposobem opłaty za przejazd, ale wprowadzone zmiany niepokoją niektórych użytkowników.
MoBilet jest wygodnym sposobem opłaty za przejazd, ale wprowadzone zmiany niepokoją niektórych użytkowników. Sebastian Wołosz
Użytkownicy aplikacji moBiletu narzekają, że operator wprowadził miesięczny abonament. Od 1 marca 2014 roku wchodzi w życie nowy regulamin moBILET. Największą zmianą jest wprowadzenie miesięcznego abonamentu.

- Warto o tym napisać, żeby użytkownicy w porę zrezygnowali z ich usług, bo e-mail albo sama informacja o wprowadzeniu opłat ukryta między innymi informacjami z wiadomości, mogła im umknąć - mówi pan Maciej, który skontaktował się z redakcją.

Budzi to tym bardziej zdziwienie, że za korzystanie z moBILET od użytkowników nie były pobierane nigdy jakiekolwiek opłaty.

Dlaczego zatem doszło do zmian?
- Zmieniający się rynek płatności mobilnych stwarza coraz więcej trudności w rozwoju i utrzymaniu jakości naszego produktu - tłumaczą przedstawiciele operatora. - Aby nadal poszerzać zasięg i możliwości systemu moBILET, a także realizować pomysły i uwagi użytkowników, zdecydowaliśmy się wprowadzić opłatę miesięczną w kwocie 49 groszy. Jesteśmy przekonani, że ta symboliczna kwota nie będzie stanowiła odczuwalnego obciążenia dla naszych klientów, w zamian za komfort i liczne korzyści w codziennym korzystaniu z aplikacji.

Poprzez moBILET opłacić można parkowanie w strefach płatnego postoju oraz na parkingach prywatnych. Używając moBILET skasować można bilet za przejazd komunikacją miejską, podmiejską czy kolejową.

Co ciekawe, osoby zapisane do systemu, które nie korzystają z aplikacji, czyli nie płacą za przejazdy, też będą musiały płacić abonament. Aż do wyczerpania środków z konta. W przypadku braku zasilenia konto będzie zablokowane.

Na osłodę, ale tylko dla nowych użytkowników, jest wprowadzenie bezzwrotnego zasilenia konta w wysokości 3 zł na zakup pierwszego biletu.

System moBILET został uruchomiony w Szczecinie 15 stycznia 2009 roku. Można z niego korzystać we wszystkich autobusach i tramwajach kursujących na zlecenie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
Od chwili wprowadzenia tej usługi do końca października 2013 roku za pomocą telefonu komórkowego pasażerowie kupili blisko 200 tys. biletów.

- Najpopularniejszym rodzajem biletu kupowanym za pomocą tego systemu jest bilet za 2 złote - mówi Dariusz Wołoszczuk, rzecznik ZDiTM.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński