Do konkursu zakwalifikowały się 44 atrakcje turystyczne z całej Polski. Szczecin reprezentuje Muzeum Techniki i Komunikacji - Zajezdnia Sztuki, a województwo zachodniopomorskie również przelewicka oranżeria z kolekcją roślin śródziemnomorskich czy projekt "Kajakiem do morza".
Głosy oddawać można za pośrednictwem strony www.produkt-turystyczny.otowakacje.pl przez 4 tygodnie, do 17 października. Nagrodą dla zwycięzcy jest internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach polskich serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych, należących do Grupy Allegro. Nagrody czekają również na samych głosujących - wśród Internautów rozlosowane zostaną: aparaty fotograficzne Canon, zestawy przewodników weekendowych po Polsce Wydawnictwa Pascal, iPody Shuffle 2 GB oraz plecaki Hannah.
- W zeszłym roku konkurs dostarczył nam dużo emocji, bo rywalizacja była bardzo zacięta. Przez pierwszy tydzień głosowania łeb w łeb szły akcja Poznań za pół ceny oraz śląski Szlak Orlich Gniazd, który ostatecznie zwyciężył w plebiscycie, zdobywając niemal jedną czwartą wszystkich głosów - relacjonuje Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. - Również w tym roku Internauci będą mieli trudny wybór. Wśród kandydatów na najlepszy produkt turystyczny roku znajduje się naprawdę wiele ciekawych atrakcji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?