Strategia marketingowa Stargardu. Z czym Tobie kojarzy się nowa marka?

Wioletta MordasiewiczZaktualizowano 
To zwieńczenie tej Kolumny Zwycięstwa w centrum Stargardu, przychodzi wielu osobom do głowy, gdy słyszą nowy slogan i widzą logo.
To zwieńczenie tej Kolumny Zwycięstwa w centrum Stargardu, przychodzi wielu osobom do głowy, gdy słyszą nowy slogan i widzą logo. Fot. Wioletta Mordasiewicz
Opracowanie strategii marketingowej miasta kosztowało 50 tysięcy złotych. Wybrano hasło, które dla części mieszkańców kojarzy się z górującą nad ich głowami stalinowską gwiazdą.

W gronie miast, które posiadają swoje marki, jest od niedawna Stargard. Prace nad jej stworzeniem trwały dwa lata. Wzięło w nich udział ok. 2 tysięcy osób. Za 50 tysięcy złotych Stargard doczekał się strategii, która ma wypromować miasto i pokazać je z lepszej strony. Marka ma też zachęcać do pozostania w mieście, zrobienia w nim kariery. A inwestorów i turystów - do zostawiania w nim pieniędzy. Autorzy tej strategii opracowali dla miasta hasło. Wybór padł na "Stargard. Pod szczęśliwą gwiazdą".

- Slogan ten najpełniej oddaje obecną sytuację miasta - uważają Andrzej Szwajda i Artur Gnat ze szczecińskiego Domu Marki Max von Jastrowia, autorzy stargardzkiej marki. - Komunikuje on bezpieczeństwo i spokój. Ponadto, odwołuje się do cząstki "Star", która nie tylko dla cudzoziemców,
ale i coraz szerszej grupy Polaków oznacza gwiazdę. Nawiązuje również do hasła promującego od kilku miesięcy atrakcje turystyczne Stargardu, które brzmi: "Stargard. Gwiazdozbiór Gotyku".

polecane: FLESZ: Smartfon zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 4

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Max von Jastrov droga pani redaktorko, a nie "Jastrowia"

o
o

Stargard to nazwa słowiańska (pomorska), a nie germańska. Nie ma nic wspólnego z gwiazdami - panowie agenci reklamowi.

k
krys

Stargard pod szczęśliwą gwiazdą.Ale Stargardzkie MZK pod nieszczęśliwą gwiazdą. Po ostatniej zmianie rozkładu w soboty i niedziele,gratuluję pomysłu.Żeby pozbawić mieszkańców okolicznych ulic;Traugutta,Lotników,Kolejowej możliwości dojazdu do Tesco.Czyżby dyrekcja wychodziła z założenie że mamy sobie iść spacerkiem?A co z ludźmi którzy dojeżdżają tam do pracy? Już nie wspomnę że to sezon turystyczny kiedy do Stargardu przyjeżdżają znajomi znajomych i po przeczytaniu tego artykułu o Stargardzie jakie wnioski wyciągną po przejażdżce a raczej braku autobusów w takim dużym mieście jakim jest Stargard ciągle Szczecińskim. JESZCZE RAZ GRATULUJĘ !!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3