- Sieć handlowa Netto otwiera swój kolejny sklep. Tym razem w Poznaniu przy ulicy Polnej 28. Czego klienci mogą się spodziewać po nowym Netto?
- Celem naszego zespołu jest zaspokajanie wszelkich potrzeb naszych klientów i zapewnienie rodzinnej atmosfery, dlatego można się po nas spodziewać przede wszystkim profesjonalnej obsługi w miłej i przyjaznej atmosferze.
- Jakie niespodzianki przygotowaliście z okazji otwarcia?
- Pierwszego dnia naszej działalności uroczyście powitamy poznaniaków. Zaplanowaliśmy degustację artykułów marek własnych Netto, czyli takich, które są dostępne tylko w naszej ofercie. Nie zabraknie gadżetów z logo naszej firmy, dodawanych gratis do zakupów. Dla pierwszych 800 osób mamy w prezencie oryginalną torbę wielokrotnego użytku na zakupy. Od rana będziemy zachęcać do zakupów i opowiadać klientom o naszej sieci handlowej.
- Jak długo nowy zespół Netto przygotowywał się do otwarcia sklepu? Czy pracownicy musieli przejść specjalne szkolenia?
- Oczywiście, każdy z naszych nowych pracowników odbył dwutygodniowe szkolenie w już funkcjonujących sklepach Netto w Poznaniu. Gwarantuję, że cały zespół jest profesjonalnie przygotowany do obsługi na najwyższym poziomie.
- Skąd pochodzi zespół?
- Pracownicy pochodzą z Poznania i z okolic miasta. Naszą ekipę zasilają także studenci zaoczni, którzy dopiero co przeprowadzili się tu z różnych zakątków Polski, właśnie po to, by z nami pracować.
- Czy dzień otwarcia będzie dla Pani debiutem w roli kierownika Netto? Jakie doświadczenia ma Pani już za sobą?
- Swoją karierę w sieci rozpoczęłam cztery lata temu w sklepie Netto przy ulicy Stare Żegrze w Poznaniu. Pracowałam wówczas na stanowisku sprzedawcy. Jako kierownik zadebiutowałam, obejmując pieczę nad Netto w Luboniu pod Poznaniem. Po roku zarządzania, przeszłam do sklepu na Górnej Wildzie. Później zajęłam się sklepem w Obornikach, a przez ostatni miesiąc pomagałam w Pniewach. Jednak, jeżeli mówimy o otwieraniu sklepu, to ten będzie moim pierwszym. Cieszę się, że moja kariera zawodowa rozwija się tak dynamicznie.
- Czym nowy sklep Netto w Poznaniu będzie wyróżniał się na tle konkurencji?
- Nasz sklep będzie wyróżniał się pod wieloma względami. Po pierwsze, oferujemy ciekawy i niepowtarzalny asortyment w atrakcyjnych cenach. Po drugie zapewniamy przyjazną i profesjonalną atmosferę. Mamy co tydzień 200 nowych produktów na półkach, oznakowanych jako Jarmark Netto. Ponadto klienci zawsze znajdą tu świeże, niemrożone pieczywo, dostarczane prosto z lokalnej piekarni. Na szczególną uwagę zasługują też warzywa i owoce, dostarczane każdego ranka na sklepowe półki. Netto przy ul. Polnej charakteryzuje się też wyjątkowym i nowym designem naszej sieci. Nasza załoga każdemu gwarantuje 100 proc. zadowolenia z zakupów.
- Jako pracownik, co najbardziej lubisz w pracy w Netto?
- Mogłabym wymienić całe mnóstwo aspektów przyczyniających się do tego, że po prostu uwielbiam ten zawód. Na pewno wymienię tu pracę z ludźmi, radość z obserwowania rozwoju moich pracowników i przyjazną atmosferę, dzięki której nasi klienci czują się u nas jak u siebie. Firma obdarza nas dużym kredytem zaufania, mamy możliwość stworzenia własnego zespołu oraz zarządzania swoim sklepem samodzielnie. To dla mnie bardzo ważne.
- A na co powinni zwrócić uwagę nowi klienci? Czym Netto zdobędzie ich serca?
- Klientom szczególnie polecam Jarmark Netto, w którym co tydzień oferujemy nowe artykuły w rewelacyjnych cenach oraz „półkę zdrowej żywności”, której asortyment nieustannie się powiększa. Godne uwagi są też produkty Premieur, które odznaczają się wysoką jakością i niepowtarzalnym smakiem. U nas każdy znajdzie coś dla siebie. Mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się na zakupach!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?