MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pogoń Szczecin na salonach i w Afganistanie! [wideo]

Rafał Kuliga
Kadr z filmiku.
Kadr z filmiku.
Zaprezentowany został filmik promujący Szczecin w Ekstraklasie. Jest to kontynuacja poprzedniej kampanii - "Król w kapciach".

W klubowym budynku zespołu zorganizowana została konferencja prasowa, na której zaprezentowano nową kampanię promującą klub. Jest to kontynuacja poprzedniej odsłony - "Król w kapciach".

Na konferencji pojawili się zarówno Jarosław Mroczek, jak i Grzegorz Smolny. W specjalnie przygotowanej prezentacji ukazali plany marketingowe na zbliżające się tygodnie. Głównym wątkiem programu był, stylizowany na historyczne czasy w Anglii, filmik zachęcający kibiców do przychodzenia na mecze.

Jest to kontynuacja zeszłorocznej kampanii. Reżyserem był Adam Barwiński, natomiast ciekawostką - obsada dźwiękowa i wizualna. Otóż za kamerą stanął Adam Zieliński, szerzej znany jako raper Łona, a w rolę dźwiękowca wcielił się Andrzej Mikosz, dla fanów znany jako Webber. Nad filmem pracowało 20 stażystów, można w nim również zauważyć ośmiu zawodników pierwszego zespołu.

- Kampania ma na celu przyciągnąć kibiców na stadion - komentuje prezes Pogoni, Jarsoław Mroczek. - Mamy stary salon, w postaci naszego obiektu, natomiast pojawią się na nim nowe wartości. Takie akcje promocyjne są bardzo potrzebne, ponieważ młodzi kibice, którzy nie pamiętają naszej drużyny grającej w Ekstraklasie, kojarzą szczeciński futbol z niskimi progami. Chcemy ich uświadomić, że od przyszłego sezonu, gramy w najwyższej klasie rozgrywkowej. To już niskie progi nie będą.

W mieście, zarówno na przystankach, jak i na ścianach budynków, pojawią się nowe bilboardy. Ruszy również akcja z ulotkami. Innowacją, w zbliżającym się sezonie, ma być aplikacja do telefonu komórkowego. Proponowane będą dwa rodzaje - darmowa oraz płatna. Ta pierwsza podawać będzie podstawowe informacje, ta druga, wymagająca drobnej zapłaty, będzie w stanie informować kibica o wielu klubowych szczegółach.

- Nie zapominamy również o rodzinach - kontynuuje Mroczek. Priorytetem, na najbliższy sezon, jest ściągnięcie na stadion jak najwięcej rodzin. Postaramy się o korzyści płynące z przychodzenia cała familią. Przede wszystkim, będzie widać je w cenach biletów - dodaje.

Jeśli chodzi o ceny, tutaj sprytnym chwytem reklamowym wykazali się działacze zespołu. Otóż, najtańszy bilet może kosztować nawet 7,90 zł.! Bez 20% vat, na mecz o niskiej randze, ale - bez dwóch zdań - cena przyciąga. Oprócz innowacji technologicznych, w postaci aplikacji do telefonu, klub zainwestował również w nieszablonowe rozwiązania. Mianowicie, już w najbliższym czasie, jedna z telewizji wyemituje 12-odcinkowy serial "Misja Afganistan".

Zagra w nim wiele gwiazd polskiego kina, m.in. Paweł Małaszyński czy Przemysław Sadowski. W trakcie niektórych odcinków, przewijać się będzie szalik klubowy, lub inne upominki bogate w granatowo - bordowe barwy.

Zorganizowany ma zostać również przetarg na miejsca cateringowe, aby oferta kulinarna, w trakcie meczu, zaspokajała gusta tych bardziej wymagających. Nie zabrakło, czytanego między wierszami, apelu do prezydenta miasta. - Kiedy patrzę za okno i widzę nasz stadion, to aż boli mnie głowa - ubolewał prezes Pogoni. - Jednak bez pomocy miasta, nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński