Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie może ze sobą nieść spożywanie alkoholu przez osoby niepełnoletnie.
- Każdy obraz powstaje z trzech szablonów, a artyści mają przygotowane siedem szablonów - wyjaśnia Basia Sawicka, koordynator akcji. - W Szczecinie takie obrazy powstały m.in. na osiedlu Przyjaźni, przy szpitalu na Unii Lubelskiej, na Kolumba i placu Grunwadzkim. Obrazy są utrzymane w stylistyce sztuki ulicznej.
Organizatorami akcji są Związek Browary Polskie i Komenda Główna Policji.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?