Oficjalne otwarcie sklepu po remoncie odbyło się w czwartek o 6 rano. Położenie obiektu w jednej z najliczniej zamieszkałych dzielnic miasta sprawiło, że w dniu otwarcia na miejscu pojawiło się wielu klientów.
Netto w najnowszej odsłonie nawiązuje w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki. Koncept 3.0 zakłada dostarczenie klientom nowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami.
Klienci obecni na otwarciu do największych zalet nowej odsłony dyskontu zaliczali: otwartą przestrzeń, przejrzysty rozkład działów i produktów, wygodny dostęp do półek, a także nowoczesny wygląd.
- Robię tu zakupy praktycznie codziennie - mówi klientka. - Cieszę się, że za rozsądne pieniądze mogę zrobić pełne zakupy w jednym miejscu.
Kolejny sklep w koncepcie 3.0 został otwarty również w Goleniowie przy Jagiełły 16.
Netto to duńska sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju.
Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne. Ten stan daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?