Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mitsubishi lancer evolution - 350 koni pod maską

Fot. Mitsubishi
W mitsubishi lancer evolution GSR GT 350 nie brakuje oczywiście sportowych akcentów, jak chociażby tylnego spojlera i podwójnego wydechu z chromowanymi końcówkami.
W mitsubishi lancer evolution GSR GT 350 nie brakuje oczywiście sportowych akcentów, jak chociażby tylnego spojlera i podwójnego wydechu z chromowanymi końcówkami. Fot. Mitsubishi
Wzrost sprzedaży na polskim rynku modelu lancer evolution skłonił mitsubishi do kontynuowania ofensywy na rynku aut sportowych.

W polskich salonach koncernu spod znaku Trzech Diamentów pojawi się wkrótce kolejna, typowo sportowa wersja modelu lancer evolution. Najnowsza generacja tego auta oprócz sylwetki ze słynnym, zapożyczonym z samolotów myśliwskich motywem "Jet Fighter", znakomitych osiągów i legendarnych już własności jezdnych, oferuje większy komfort i bogatsze wyposażenie.

Auto jest napędzane całkowicie nowym, turbodoładowanym benzynowym silnikiem o pojemności 2,0 litra. Posiada nowoczesny system aktywnej kontroli napędu na cztery koła (S-AWC), w skład którego wchodzi aktywny centralny mechanizm różnicowy (ACD), system kontroli znoszenia (AYC) oraz sportowa wersja układu stabilizacji toru jazdy (ASC).

Po prezentacji lancera evolution w odmianach GSR i MR TC-SST w ofercie mitsubishi pojawi się wkrótce wersja stworzona specjalnie z myślą o kierowcach lubiących ekstremalne osiągi - GSR GT 350. Kolejne auto z bogatej oferty gamy lancer evolution będzie napędzane silnikiem o mocy 350 koni i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm (dla porównania główny konkurent, subaru impreza WRX STI, ma silnik słabszy o 50 koni). Dzięki tej jednostce napędowej lancer evolution GSR GT 350 osiąga "setkę" w 4,5 sekundy.
Wyposażenie tego modelu jest identyczne, jak wersji GSR. Obejmuje między innymi komplet poduszek i kurtyn powietrznych, automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, automatyczny włącznik świateł i czujnik deszczu, reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami i lampami doświetlającymi zakręty, radio CD/MP3 oraz 18-calowe felgi aluminiowe. Ponadto nie brakuje oczywiście sportowych akcentów jak chociażby hamulców BREMBO, foteli RECARO, aluminiowych pedałów, podwójnego wydechu z chromowanymi końcówkami oraz dużego, tylnego spojlera.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński