Pracownicy Szczecińskiego Centrum Świadczeń, którzy do tej pory obsługiwali stanowisko Szczecińskiego Centrum Świadczeń w filii Urzędu Miasta przy ul. Rydla 39/40 zostali przeniesieni do Biura Obsługi Interesanta w siedzibie Centrum przy ul. Kadłubka 12.
- Zmiana jest podyktowane przede wszystkim koniecznością wzmocnienia kadry i obsady w BOI przy ul. Kadłubka — mówi Maciej Homis i wyjaśnia: - Na Prawobrzeżu wpływało też znacznie mniej wniosków – w ubiegłym roku, kiedy rząd cedował na samorządy realizację dodatkowych zadań i wypłaty nowych świadczeń do jednego pracownika przy ul. Rydla wpływały średnio 2 wnioski na godzinę. Przy ul. Kadłubka było to ok. 10 wniosków do jednego pracownika w ciągu godziny.
Dodaje także, że mieszkańcy Prawobrzeża w dalszym ciągu mają możliwość złożenia wniosków o przyznanie świadczeń na w filii UM przy ul. Rydla 39/40.
- Na miejscu jest przygotowana do tego celu urna, w której można pozostawić dokumenty — zauważa Maciej Homis. - Nie ma konieczności przejazdu do centrum, aby złożyć wnioski.
Wszystkie wnioski są przewożone i rozpatrywane na ul. Kadłubka – tak samo miało to miejsce wcześniej, kiedy dokumenty przyjmował pracownik na stanowisku.
Oczywiście w dalszym ciągu możliwe jest przesyłanie wniosków drogą elektroniczną (za pomocą platformy ePUAP) oraz tradycyjną pocztą.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?