MKTG SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

80-latek nagle zjechał z drogi i wjechał w drzewo. Po wypadku jego auto się zapaliło

NOWE
80-latek nagle zjechał z drogi i wjechał w drzewo. Po wypadku jego auto się zapaliło

Seher zamierza porwać Yusufa z rezydencji i uciec z nim!

Seher zamierza porwać Yusufa z rezydencji i uciec z nim!

Polecamy

Kwiaty doniczkowe żółkną, ich liście mają plamy? Uważaj na oparzenia słoneczne!

Kwiaty doniczkowe żółkną, ich liście mają plamy? Uważaj na oparzenia słoneczne!

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

Wypadek na ulicy Gdańskiej w Szczecinie. Jedna osoba poszkodowana

AKTUALIZACJA
Wypadek na ulicy Gdańskiej w Szczecinie. Jedna osoba poszkodowana