W naszym mieście pojawiło się 10 bilboardów oraz tyle samo tzw. citilight'ów, czyli dużych plakatów. Wykorzystano na nich hasło: Zachodniopomorskie. Jesteśmy ZA!
- Jest to początek akcji promocyjnej, która wkrótce obejmie największe miasta Polski oraz Berlin - mówi Katarzyna Nakielkska-Pawluk, rzecznik prasowy marszałka zachodniopomorskiego. - Ma ona na celu zintegrować mieszkańców oraz uświadomić im piękno naszego regionu. Działanie to ma także zmobilizować nas przed przyjazdem turystów z Polski i zagranicy.
Dla turystów i inwestorów
Akcja skierowana jest jednak przede wszystkim do turystów, a w przyszłości także do inwestorów. 8 maja w Warszawie odbędzie się ogólnopolska inauguracja kampanii. W największych miastach Polski pojawi się 200 billboardów promujących województwo. Również w maju billboardy zawisną w Berlinie. Przygotowano ich 100.
Do promocji Szczecina w stolicy Niemiec przygotowuje się także Urząd Miejski. Billboardy, wzorem innych polskich miast, mają pojawić się w głównych miejscach Berlina. Wcześniej z tego rodzaju promocji skorzystały już Wrocław, Kraków oraz Poznań.
Przed mundialem
Na realizację niemieckiej części kampanii Urząd Marszałkowski przewidział 80 tysięcy złotych. W toku jest przetarg na wyłonienie wykonawców billboardów. Natomiast kampania ogólnopolska kosztować będzie ponad 222 tysiące zł.
- Znaczna część tej kwoty, bo aż 75 procent pochodzi z funduszy europejskich, a dokładniej z programu Interreg IIIA - poinformował Marcin Golanowski, naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Marszałkowskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?