Firma sprawdziła 18 miast o o randze wojewódzkiej (w przypadku województwa kujawsko-pomorskiego i lubuskiego wzięto pod uwagę Bydgoszcz i Toruń oraz Zieloną Górą i Gorzów Wielkopolski).
Badanie zostało przeprowadzone w dzień roboczy, w godzinach przedpołudniowych i w okolicy południa, przed budynkami urzędów miast. Ankieterzy przepytywali interesantów, którzy właśnie opuścili urząd. Na pytania odpowiedziało 30 pełnoletnich osób z każdego miasta.
Mieszkańcy oceniali pracę urzędników i sam urząd. Pytania dotyczyły m.in. stopnia zadowolenia z kontaktu z urzędem, kompetencji i zaangażowania pracowników, czasu, jaki trzeba poświęcić na załatwienie sprawy czy też możliwości wcześniejszego umówienia się na wizytę. Każdy z ankietowanych mógł przyznać swojemu urzędowi od 0 do 10 punktów. Szczecin uzyskał średnią oceną 7,80 pkt. co uplasowało go na pierwszej pozycji.
Bardzo się cieszymy z tego pierwszego miejsca, bo przez wiele lat urząd miasta i urzędnicy, zapracowali sobie na to żeby być najlepszymi w kraju. Jesteśmy z tego dumni, ale nie chcemy też spocząć na laurach. To jest także wyzwanie dla nas, żeby utrzymać tą wysoko postawioną poprzeczkę - mówi Tomasz Klek z biura prasowego urzędu miasta.
Zobacz również:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?