Auto posiada przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera w standardzie. Specjalnie zaprojektowany przód samochodu, między innymi wzmocniony zderzak, przyjmuje na siebie energię uderzenia i zmniejsza ryzyko obrażeń pieszego.
Ryzyko uszkodzenia kolan pieszego redukuje połączenie dolnej osłony silnika ze spodem zderzaka tworzące kolejną strefę pochłaniania energii uderzenia. Ryzyko obrażeń głowy minimalizowane jest przez strefy kontrolowanego zgniotu umieszczone w masce i jej bocznych wspornikach.
Aygo zdobył cztery gwiazdki w teście przeprowadzonym przez organizację Euro NCAP podobnie jak peugeot 107 i C 1 produkowane wspólnie przez koncerny Toyota i PSA Peugeot Citroen.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?