Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zostań partnerem Netto!

Mat. partenra
Sieć handlowa Netto oferuje lokalnym przedsiębiorcom i producentom atrakcyjne warunki dzierżawy stoisk w wybranych sklepach. Dotychczasowymi partnerami Netto są znani w Polsce dystrybutorzy prasy, piekarnie oraz zakłady mięsne, a także zaufane marki regionalne.

Przez 21 lat obecności w Polsce, Netto wypracowało efektywny model współpracy z lokalnymi producentami. Sieć oferuje im możliwość prowadzenia w swoich sklepach stoisk ze świeżym pieczywem, wyrobami cukierniczymi, mięsem oraz wędlinami. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne, m.in.: Piekarnia i Cukiernia Asprod, PHP „Bagietka”, producent mięsa i wędlin Agrofirma Witkowo czy Madej Wróbel.

– Na współpracy korzystają wszystkie strony – potwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, firmy uhonorowanej przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie. – Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.

W ramach umowy najemcy otrzymują lokal wraz z pomieszczeniem sanitarnym oraz podłączeniami do mediów i instalacją alarmową. Każda sala sprzedażowa ma osobne wejście, dzierżawcy dostają własne klucze i kody alarmowe. Dla sklepów mięsnych przewidziana jest specjalna przestrzeń na chłodnie, w przypadku piekarni jest to miejsce umożliwiające podłączenie pieca do wypieku pieczywa. Koszty ponoszone przez najemcę to wyposażenie lokalu zgodne ze znakami towarowymi i kolorystyką swojej marki oraz bieżąca eksploatacja, w tym zużycie wody i energii elektrycznej oraz ogrzewanie.

Obecnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby dostępne są na 639 stoiskach sklepów Netto. To odpowiedź na zapotrzebowania tych klientów, którzy przywiązują wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.

- Chcemy, żeby klienci naszych sklepów, prócz standardowego asortymentu, mogli również zakupić produkty bardziej zróżnicowane, pochodzące od cieszących się zaufaniem lokalnych producentów - mówi Alicja Pańkowska-Pyź, kierownik Działu Nieruchomości Netto Polska. – Stąd właśnie wziął się koncept wynajmu lokalnym firmom powierzchni na terenie naszych sklepów. W ten sposób wspieramy lokalny biznes i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.
Netto stale prowadzi badania wśród swoich klientów, dzięki czemu wie, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia. Polacy szczególnie cenią smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin.
Firmy zainteresowane dzierżawą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto - Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, pod adresem mailowym: [email protected].

Podstawą do rozpoczęcia współpracy jest podpisanie umowy dzierżawy oraz wpłacenie kaucji. W tych miejscowościach, w których stoisk jeszcze nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatą 50 złotych miesięcznie. Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych. W przypadku sklepów o niestandardowej powierzchni, Netto zachęca do współpracy właścicieli drogerii, aptek, przychodni czy bawialni dla dzieci.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński