Przypomnimy, że wszyscy walczyli o następujące nagrody: I miejsce: kampania reklamowa o wartości 18 tys. zł netto. II miejsce: kampania reklamowa o wartości 13 tys. zł netto. III miejsce: kampania reklamowa o wartości 7 tys. zł netto. Pamiątkowe dyplomy w tym roku wręczała Ynona Husaim-Sobecka, zastępca redaktora naczelnego naszych gazet. - To już trzynasta edycja konkursu - wyjaśniła naczelna.
- Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy tak licznie przyłączyli się w tym roku do zabawy. Łącznie udało im się zdobyć ponad 4012 głosów naszych czytelników, a swoich klientów. Wszystkim serdecznie gratulujemy i mam nadzieję, że widzimy się za rok.
Przypomnijmy, nasz plebiscyt miał charakter otwarty. Kandydatami w plebiscycie mogli być usługodawcy i sklepy. Do udziału w plebiscycie mogą się zgłaszać uprawnieni reprezentanci podmiotów posiadających daną placówkę, a także podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje i stowarzyszenia. W plebiscycie głos mógł oddać każdy mający pełną zdolność do czynności prawnych. Głosowanie w Plebiscycie odbywało się na dwa sposoby: za pomocą SMS Premium oraz za pomocą tzw. KLIK-a oddanego na stronie wybranego Serwisu.
Dlaczego warto brać udział w plebiscytach naszej gazety? Firmy z wieloletnią tradycją mogą dotrzeć do zupełnie nowych osób, a nowe dać się poznać z tej najlepszej strony i zacząć pozytywną budowę swojego wizerunku. Sklepy i usługodawcy, którzy podejmą decyzję o udziale w plebiscycie zostają przedstawieni w obszernych artykułach prasowych opublikowanych w gazecie Nasze Miasto Szczecin oraz na stronie internetowej gs24.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?