Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zmiany w terminach Polickiego Budżetu Obywatelskiego. Jest więcej czasu na składanie wniosków

Marek Jaszczyński
Marek Jaszczyński
PBO
Przygotowanie, zbieranie podpisów czy składanie projektów było w tym roku bardzo utrudnione. Zgodnie z decyzją radnych wszystkie procedury w edycji na 2021 rok zostały przesunięte.

14 kwietnia na sesji Rady Miejskiej w Policach została przyjęta uchwała zmieniająca regulamin Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2021 rok. Od 7 maja uchwała ta zaczęła obowiązywać. W związku z wprowadzonymi zmianami w regulaminie wszystkie procedury obowiązujące w tym roku zostały przesunięte. Nowy harmonogram Polickiego Budżetu Obywatelskiego przedstawia się następująco:
- od 31 sierpnia do 20 września - dodatkowy termin składania projektów, do 12 października - przedstawienie protokołu z weryfikacji projektów, od 19 października do 1 listopada - głosowania na pozytywnie zweryfikowane projekty.

Co istotne wszystkie projekty, które zostały złożone w pierwszym wyznaczonym terminie zachowują ważność i będą brane pod uwagę przy weryfikacji. Dodajmy, że od VI edycji PBO każdy mieszkaniec będzie miał możliwość dowolnego rozdzielenia 5 punktów na projekty dopuszczone do głosowania. Propozycje zadań mogą zgłaszać mieszkańcy stale zamieszkujący na terenie gminy Police, z tym że w imieniu mieszkańców, którzy nie ukończyli 13 roku życia propozycje składają opiekunowie prawni.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na police.naszemiasto.pl Nasze Miasto