Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zdawali angielski

paw, 6 maja 2006 r.
Marcin Bielecki
- Listening był podchwytliwy, niektóre rzeczy były niejasno sformułowane i trzeba było się domyślać. Zaskoczeniem okazały się różne arkusze, w każdym była inna kolejność poprawnych odpowiedzi. Kto odważył się na ściąganie, mógł się na tym przejechać - mówi Paulina Budziak z klasy 3 d I LO w Szczecinie.

- Trzeba było też napisać pocztówkę z wakacji i list do kolegi informujący o wyjeździe do Londynu. Jesteśmy klasą lingwistyczną i dla nas ten egzamin był mniejszym stresem niż z polskiego. Z częścią podstawową nie mieliśmy problemu, bardziej obawiamy się części rozszerzonej, zwłaszcza tekstu do słuchania. Z części podstawowej liczę na przynajmniej na 90 procent.
Egzamin na poziomie podstawowym z języka angielskiego składał się z trzech części. Uczniowie musieli się wykazać rozumieniem tekstu ze słuchu, rozumieniem tekstu czytanego oraz umiejętnością pisania krótszych i dłuższych form wypowiedzi. Język obcy jest przedmiotem obowiązkowym na maturze. Angielski wybiera około 75 procent uczniów. Jedna trzecia z nich zadeklarowała zdawanie egzaminu na poziomie rozszerzonym.

Rozwiązanie testu z języka angielskiego w papierowym wydaniu "Głosu".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński