Zarobki w wojsku 2020. Ile zarabiają żołnierze? Nowe podwyżki! STAWKI w armii! Ile daje MON? Kampania Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej

red
Nowe proponowane stawki uposażenia zasadniczego w wojskuZobacz też: Tak mówią w wojsku. Krótki test Polska Press - archiwum
Zarobki żołnierzy w 2020 roku. Ile zarabiają mundurowi po podwyżkach? Na jakie wynagrodzenie można liczyć służąc w wojsku? Jak płaci armia? Coraz lepiej, ale wciąż za mało, dlatego szef MON, Mariusz Błaszczak podnosi pensje w tej formacji i realizuję kampanię „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”. Zobaczcie, jakie wynagrodzenie po jej zmianach przysługuje w wojsku. Prezentujemy listę płac według stopni. Przyjrzyjmy się zatem zarobkom żołnierzy w 2020 roku! Wszystkie szczegóły dotyczące zarobków znajdziecie w naszym materiale.

Zarobki żołnierzy w 2020 roku. Jakie są stawki?

Służba w wojsku w końcu ma być bardziej opłacalna, a to ma przyciągnąć młode pokolenie do żołnierskiego munduru. Najwyższe podwyżki dostaną najniżej uposażeni szeregowi żołnierze liniowi. Ich pensja wzrosły w 2019 roku już o 14 procent. Młodsi oficerowie dostali pensje o 10 procent wyższą, a oficerowie o 11 procent.

Średnie, przeciętne wynagrodzenie brutto w tej formacji wzrasta o 540 złotych do 5530 złotych (dane businessinsider.com.pl). Minister Błaszczak zapewnił, że w budżecie MON znajdą się pieniądze na kolejne podwyżki.

Zobacz też: Tak mówią w wojsku. Krótki test

Podwyżki w wojsku 2020. Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej

Podwyżki mają zwiększyć nasze siły zbrojne, czyli zachęcić młodych do wstępowania do tej formacji.

- Rozpocząłem kampanię „Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej” i założenie jest takie, żeby służba w Wojsku Polskim była godnie wynagradzana, żeby przyciągnąć do Wojska Polskiego, zachęcić młodych ludzi do wstępowania do wojska " - cytuje ministra Mariusza Błaszczaka portal Bussines Insider.

Polecamy: Zarobki w Biedronce. Kolejne podwyżki!

Jakie są zatem zarobki w wojsku po zmianach?


Nowe proponowane stawki uposażenia zasadniczego wynoszą w przypadku >>>>>>>> szczegóły w poniższej galerii):

Zarobki w wojsku 2020. Ile zarabiają żołnierze? Nowe podwyżk...

dane za: portal-mundurowy.pl

NowosciTorun

Materiał oryginalny: Zarobki w wojsku 2020. Ile zarabiają żołnierze? Nowe podwyżki! STAWKI w armii! Ile daje MON? Kampania Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej - Nowości Dziennik Toruński

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 322

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Maniek

Ludzie giną, są większe problemy.... nie [wulgaryzm]..a ile zarabia się w wojsku. Od miesiąca jako pierwszy artykuł. Debile wchodzą w dyskusję to jest zabawa są zyski. Walić wojsko w tych czasach to bezmózgi i degeneraci co idą służyć dla kasy. A stara kadra siedzi bo w cywilu by zginęli (nieroby [wulgaryzm])

G
Gość

Nie daj Boże mieć męża żołnierza to zwykli przemocowcy

G
Gość
20 stycznia, 12:45, Fred:

Jeśli idziesz do wojska dla pieniędzy tzn ze nigdy nie powinieneś do niego trafić. Służyłem w armii kiedy zarabiałem 900zl i teraz czy dostanę 400 czy 4000 to nadal będę tam służył.

I będziesz jadł na obiad kamienie ty [wulgaryzm]

L
Lena

Cześć! Nazywam się Lena, mam 27 lat. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona - http://loveto.one/lena92

P
Pretorian

W ramach gadania o pierdołach i udręczonych starych wirusów którzy jedyny argument jaki mają to,, każdy mogł iść do armii" poniżej link do kalkulatora, najciekawsza jest druga część zawierająca dodatki do pensji i emerytury. Kwoty na odejście liczone w setkach tysięcy, zawierają m. In. Odprawę mieszkaniowa. http://wojsko.juszczyk.org/emerytura.php

S
Stary rakietowiec R300.

Gdy zaczynałem służbę moje uposażenie nie porywało. Nie płacono za służby itp., tak jak obecnie. I służyłem ponad 26 lat. O dalszej służbie zdecydowali lekarze.

Żołnierz ma godnie zarabiać i ma zarobić na rodzinę, całą. A w razie, gdyby zginął rodzina ma otrzymać takie odszkodowanie, jakby służył do 60-tki warz z emeryturą.

Dziś propaganda mówi o podwyżkach, ale nie dba o wdowy żołnierzy. Jest ich niewiele i państwo winne im opiekę, bo żołnierz oddał życie za Polskę.

I co na to brać żołnierska?

F
Fred

Jeśli idziesz do wojska dla pieniędzy tzn ze nigdy nie powinieneś do niego trafić. Służyłem w armii kiedy zarabiałem 900zl i teraz czy dostanę 400 czy 4000 to nadal będę tam służył.

G
Gość

Duża ilość komentarzy godne ludzi zakompleksionych i skrzywdzonych życiowo. pozdrawiam.

G
Gość
19 stycznia, 15:21, Gość:

Tylko psychopata może być żołnierzem tak mówi psychologia

19 stycznia, 15:48, Patole:

To są nieudacznicy którym nie wyszło w życiu tak jak policjanci. Żeby w takich firmach służyć jak pies trza mieć zryty łeb :(

19 stycznia, 16:19, St szer desant:

Kolejny frustrat pewnie nie wyszło na kwalifikacji i zazdrość zżera hehe. Bujaj się buraku

19 stycznia, 16:17, Pozdrawiam:

Nie zryty łeb tylko jaja trzeba mieć kolego !! ,,Rosół bez kury to zwykła zupa ,facet bez wojska to zwykła dupa.,, Nic dziwnego że kobiety do wojska idą jak brak facetów z jajami . Mamusia posprząta , upierze, itd.

19 stycznia, 17:36, informatyk:

moim zdaniem tylko zakompleksione [wulgaryzm]y i niedorajdy ida do wojska zarabiam 2 razy wiecej od generala i kazdy mi sie klania w pas to sie nazywa inteligencja a nie bycie debilem w szkole, po tatusiu bycie trepem za marne 5-10 tyskow hihih [wulgaryzm]y intelektualne lol

inforamtyk.... kolejny domowy koniobijca :d:D;D gdybyś pracował w branży to pewnie byś odkrył że tego pojęcia już od lat się nie używa :D wytrzyj to coś naprodukował pod biurkiem i do spania burku, jutro jest promocja w biedronce na którą musisz zdążyć. Żałosne że tacy ludzie jak ty żyją ale cóż...

hahahahahahhahahahhahahahah

G
Gość
19 stycznia, 17:34, ZMYWAK:

JA PRDLE BYLEM OSTATNIO W PL KOLEGA SIE WYCHWALAL ZE JEST PODPORUCZNIKIEM 5500? ZAL...GENERAL 14000 TYS?? TO JEST SMIESZNE JESTEM W UK JAKO MACHINE OP LEVEL 2 ZARABIAM WIECEJ NIZ WASZ SMIESZNY GENERAL I NIC NIE ROBIE PIJE KAWE I CZATUJE Z KUMPLAMI EHHH BIDOKI

chyba raczej reprezentujesz zmywak włąśnie. Ile średnich krjowych swojego 'uk' zarabiasz, bidoku? masz status popychadła i tak spędzisz swoje życie. Po syndromie ciamajdy, który przelicza całe życie na złotówki żeby się dowartościować, wnioskuję że to co masz teraz reprezentuje twoje absolutne maksimum, nie zazdroszczę ale nie każdy musi być mądry

G
Gość
19 stycznia, 15:21, Gość:

Tylko psychopata może być żołnierzem tak mówi psychologia

19 stycznia, 15:48, Patole:

To są nieudacznicy którym nie wyszło w życiu tak jak policjanci. Żeby w takich firmach służyć jak pies trza mieć zryty łeb :(

19 stycznia, 16:19, St szer desant:

Kolejny frustrat pewnie nie wyszło na kwalifikacji i zazdrość zżera hehe. Bujaj się buraku

19 stycznia, 16:17, Pozdrawiam:

Nie zryty łeb tylko jaja trzeba mieć kolego !! ,,Rosół bez kury to zwykła zupa ,facet bez wojska to zwykła dupa.,, Nic dziwnego że kobiety do wojska idą jak brak facetów z jajami . Mamusia posprząta , upierze, itd.

19 stycznia, 17:36, informatyk:

moim zdaniem tylko zakompleksione [wulgaryzm]y i niedorajdy ida do wojska zarabiam 2 razy wiecej od generala i kazdy mi sie klania w pas to sie nazywa inteligencja a nie bycie debilem w szkole, po tatusiu bycie trepem za marne 5-10 tyskow hihih [wulgaryzm]y intelektualne lol

Zarabiasz tyle i siedzisz na forum bo nie wiesz co z kasą zrobić...biedny ty?

i
informatyk
19 stycznia, 15:21, Gość:

Tylko psychopata może być żołnierzem tak mówi psychologia

19 stycznia, 15:48, Patole:

To są nieudacznicy którym nie wyszło w życiu tak jak policjanci. Żeby w takich firmach służyć jak pies trza mieć zryty łeb :(

19 stycznia, 16:19, St szer desant:

Kolejny frustrat pewnie nie wyszło na kwalifikacji i zazdrość zżera hehe. Bujaj się buraku

19 stycznia, 16:17, Pozdrawiam:

Nie zryty łeb tylko jaja trzeba mieć kolego !! ,,Rosół bez kury to zwykła zupa ,facet bez wojska to zwykła dupa.,, Nic dziwnego że kobiety do wojska idą jak brak facetów z jajami . Mamusia posprząta , upierze, itd.

moim zdaniem tylko zakompleksione [wulgaryzm]y i niedorajdy ida do wojska zarabiam 2 razy wiecej od generala i kazdy mi sie klania w pas to sie nazywa inteligencja a nie bycie debilem w szkole, po tatusiu bycie trepem za marne 5-10 tyskow hihih [wulgaryzm]y intelektualne lol

Z
ZMYWAK

JA PRDLE BYLEM OSTATNIO W PL KOLEGA SIE WYCHWALAL ZE JEST PODPORUCZNIKIEM 5500? ZAL...GENERAL 14000 TYS?? TO JEST SMIESZNE JESTEM W UK JAKO MACHINE OP LEVEL 2 ZARABIAM WIECEJ NIZ WASZ SMIESZNY GENERAL I NIC NIE ROBIE PIJE KAWE I CZATUJE Z KUMPLAMI EHHH BIDOKI

G
Gość
19 stycznia, 15:21, Gość:

Tylko psychopata może być żołnierzem tak mówi psychologia

19 stycznia, 15:48, Patole:

To są nieudacznicy którym nie wyszło w życiu tak jak policjanci. Żeby w takich firmach służyć jak pies trza mieć zryty łeb :(

Psychiatra się kłania ,ale w twoim przypadku nie pomoże.

P
Pozdrawiam
19 stycznia, 15:21, Gość:

Tylko psychopata może być żołnierzem tak mówi psychologia

Zmień psychiatra!.Pozdrawiam.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3