reklama

Zakupy 2019. Samsung ulubioną marką Polaków kupujących telewizory

Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
Zaktualizowano 
Różnorodność wynikająca z chęci dostosowania oferty do potrzeb konsumentów sprawia, że Polacy wybierają telewizory Samsung. Polska Press
Różnorodność wynikająca z chęci dostosowania oferty do potrzeb konsumentów sprawia, że Polacy wybierają telewizory Samsung. W Polsce po pierwszym półroczu br. firma jest liderem zarówno w ujęciu ilościowym (ponad 25 proc. rynku), jak i wartościowym (ponad 32 proc.).

Samsung doskonale zdaje sobie sprawę, że dziś telewizor to coś więcej niż telewizja. To nowoczesna platforma domowej rozrywki, która ma spełniać potrzeby wszystkich użytkowników. Właśnie dlatego w telewizorach tego producenta każdy znajdzie coś dla siebie. Kiedy chcemy, największy w domu ekran zastąpi ten kinowy i przeniesie nas do filmowego świata, kiedy indziej stanie się nośnikiem wspomnień, gdy wraz z bliskimi oglądamy zdjęcia z wakacji, będzie także niezastąpionym towarzyszem podczas samotnych gamingowych wieczorów.

Kupują i polecają

Pierwszą połowę 2019 roku Samsung zakończył z najlepszym wynikiem także globalnie – ponad 30 proc. To najwyższy udział od 6 lat.
Na te wyniki duży wpływ ma konsekwentny rozwój serii telewizorów QLED, które oferowane są w dwóch wariantach: 8K i 4K.
Polacy nie tylko chętnie kupują telewizory Samsung, ale także je rekomendują. Z badania wykonanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że telewizor producenta poleciłoby 67 proc. Polaków w wieku 18 – 65 lat.
Samsung konsekwentnie realizuje swoją strategię. Flagowa linia QLED, czyli telewizorów LCD z warstwą kropek kwantowych, w tym roku liczy aż pięć serii 4K – Q90, Q85, Q80, Q70 i Q60 – oraz QLED 8K Q950 z ekranami o przekątnej od 43 do 98 cali. Tak duże zróżnicowanie to odpowiedź na konkretne wyzwania, jakie stawiają widzowie.

Nowe technologie mile widziane

Coraz chętniej wybieramy większe ekrany, które z jednej strony poprawiają nasze wrażenia z oglądania, a z drugiej są trudniejsze do ukrycia. Odpowiedzią Samsunga na to wyzwanie jest Tryb Ambient, dzięki któremu telewizor staje się ozdobą wnętrza, niezależnie od tego, czy telewizor jest włączony, czy też nie.
Duże ekrany to także większe wymagania względem jakości obrazu. Tu z pomocą przychodzi Inteligentne Skalowanie do 4K lub 8K (w zależności od modelu telewizora). Sztuczna inteligencja zastosowana w telewizorach QLED 8K i tegorocznych QLED 4K poprawia jakość obrazu w czasie rzeczywistym, niezależnie od tego, czy materiał pochodzi z Internetu, czy jest to telewizja cyfrowa, konsola do gier czy też własne nagrania.

Rząd robi poduszkę na ewentualne spowolnienie gospodarcze

Wideo

Materiał oryginalny: Zakupy 2019. Samsung ulubioną marką Polaków kupujących telewizory - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3