Do tej pory w BOI do dyspozycji mieszkańców Szczecina było jedno okienko i mały stolik w niewielkim holu. Jak informuje ZDiTM, po zmianach bardziej komfortowo będzie można załatwić wszelkie formalności i uzupełnić ewentualne dokumenty.
ZOBACZ TEŻ: Potwór na kołach, może wyciągnąć nawet czołgi, ale pomoże autobusom
Nowe stanowiska są zarówno dla osób obsługiwanych bezpośrednio, jak i oczekujących na swoją kolej. Nowością jest również miejsce dla osób niepełnosprawnych, które do tej pory mogły mieć problem z dostępem do okienka - informuje ZDiTM.
- Panie w Biurze Obsługi Interesantów obierają każdego dnia setki telefonów i przyjmują około 120 pism - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. - Do tego dochodzi także pomoc bezpośrednia osobom, które przychodzą osobiście w ZDiTM. Przyjęcie wniosku, pomoc w jego wypełnieniu, udzielenie informacji - to tylko część obowiązków BOI. Po zmianach wzrośnie komfort i wydajność pracowników działu obsługi interesantów, ale przede wszystkim petenci będą mogli szybciej i wygodniej załatwić swoją sprawę, ponieważ do obsługi bezpośredniej oddelegowane zostaną dwie, a nie jedna jak do tej pory, osoba.
Biuro Obsługi Interesantów jest czynne w dni robocze w godzinach od 7:30 - 15:30.
ZOBACZ TAKŻE: Co tam panie w autobusie? "Mordor, sataniści, przestępcy" - czyli ludzie piszą do ZDiTM w Szczecinie
CZYTAJ RÓWNIEŻ: TOP 10 najdziwniejszych i zabawnych rzeczy znalezionych w komunikacji miejskiej w Szczecinie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?