Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie. Obsługa klienta tylko zdalnie - 5.10.2020

OPRAC.:
Sylwia Polachowska
Sylwia Polachowska
- Z dniem 5 października 2020 r. (do odwołania) wszystkie sprawy związane z obsługą klienta będzie można realizować w ZWiK wyłącznie drogą zdalną, bez możliwości wizyty w naszych placówkach - poinformował Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie.

- Pracownicy Biura Obsługi Klienta pozostają do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty mailowej. Przypominamy, że większość spraw związanych z obsługą umowy można również załatwić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt pod całodobowy numer Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego

- czytamy w przesłanym komunikacie.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZWIK

  • Pogotowie Wodno - Kanalizacyjne (całodobowe zgłaszanie awarii) tel. 994 lub 91 44 26 337
  • tel. 91 44 26 200 (centrala)
  • mail: [email protected]
  • www.zwik.szczecin.pl/kontakt

ZOBACZ TEŻ: Koronawirus: Szczecin w żółtej strefie pandemii. Jakie czekają nas ograniczenia? Sprawdź szczegóły - 2.10.2020

Bądź na bieżąco i obserwuj:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński