- Pracownicy Biura Obsługi Klienta pozostają do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty mailowej. Przypominamy, że większość spraw związanych z obsługą umowy można również załatwić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt pod całodobowy numer Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego
- czytamy w przesłanym komunikacie.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZWIK
- Pogotowie Wodno - Kanalizacyjne (całodobowe zgłaszanie awarii) tel. 994 lub 91 44 26 337
- tel. 91 44 26 200 (centrala)
- mail: [email protected]
- www.zwik.szczecin.pl/kontakt
ZOBACZ TEŻ: Koronawirus: Szczecin w żółtej strefie pandemii. Jakie czekają nas ograniczenia? Sprawdź szczegóły - 2.10.2020
Zobacz więcej wiadomości z regionu!
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?