- Szczecińska "41" prowadzi w naszym plebiscycie, czy prowadzicie specjalną akcję zachęcającą do głosowania?
- Nasi listonosze i asystentki mają ulotki o plebiscycie, przekazują informację klientom, którzy reagują bardzo miło na możliwość głosowania. Wiem, że dziewczyny rozwinęły akcję także w mediach społecznościowych, gdzie zachęcają do głosowania na nas. Jedna osoba z urzędu jest wydelegowana do monitorowania wyników plebiscytu na bieżąco. "Osiemnastka" nas ściga, musimy wygrać. Gdy wygramy zaprosimy naszych klientów na pyszną kawę.
- Ilu dziennie was odwiedza klientów?
- Jesteśmy osiedlowym urzędem mamy dwie filie i agencje. Ale szacujemy, że do naszego urzędu przychodzi dziennie 80 klientów. Bywają dni, że jest ich więcej.
- Czy zdarzyły się anegdotyczne sytuacje w urzędzie?
- Zdarzyło się, że jedna z naszych asystentek zaproponowała klientce doładowanie do telefonu, a pani w odpowiedzi - całkiem serio powiedziała: nie, dziękuję ładowarkę mam w domu".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?