Za parking w Świnoujściu zapłacisz przez komórkę

Marek Jaszczyński
Tylko mieszkańcy Świnoujścia mogą opłacać parking i bilety komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego.  Pozostali będą korzystać z parkomatów.
Tylko mieszkańcy Świnoujścia mogą opłacać parking i bilety komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego. Pozostali będą korzystać z parkomatów. archiwum
Udostępnij:
Tylko mieszkańcy Świnoujścia mogą opłacać parking i bilety komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego.

Taka możliwość daje aplikacja moBilet, którą można zainstalować w telefonie komórkowym. W naszym województwie trzy miasta korzystają z tej możliwości. W Szczecinie i w Stargardzie Szczecińskim za pomocą moBiletu można opłacać podróż komunikacją miejską.

Natomiast w Świnoujściu przy pomocy tego samego programu można opłacić postój w ramach strefy płatnego parkowania.

- System pozwala na obie operacje, we wszystkich miastach w których usługa jest aktywna - mówi Andrzej Arendt, project manager firmy moBilet. - Niestety byśmy mogli uruchomić sprzedaż biletów czy też rozliczanie płatnego parkowania, to miasto musi wyrazić taką wolę. Gdyby tylko Szczecin oraz Stargard wyraziły zgodę na przyłączenie do systemu moBilet, my dosłownie w ciągu kilku dni jesteśmy w stanie podłączyć obie strefy.

Tymczasem, Stargard przymierza się do tego tematu już chyba 2 lata, a Szczecin - z całkowicie niezrozumiałych przyczyn - rozliczanie płatnego parkowania zlecił innej firmie, pozbawiając tym samym mieszkańców miasta wygody, jaką daje korzystanie z obu usług w jednej aplikacji.

Dałoby to również szansę na odciążenie centrum miasta, bo mając bilet zawsze w kieszeni, część kierowców być może zdecydowałaby się na dojechanie do centrum komunikacją miejską.

Firma zachwala aplikację, jedną z opcji jest wybrany czas postoju, który można w każdej chwili skrócić lub wydłużyć - bez konieczności wracania do pojazdu. Płaci się wyłącznie za faktyczny, a nie przewidywany czas postoju.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

l
lucek
co z tego że procedura zakupu biletu przez telefon wydaje się być bardzo wygodna jak aplikacja do jej obsługi jest kiepsko wykonana. Gorszej aplikacji to ja dawno nie widziałem.
x
xxx
jak zwykle krzykliwy tytuł trochę wprowadzający w błąd podpis pod zdjeciem i w sam raz na nius dnia, zenada
Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie