Jak zapewnia producent, celem wprowadzanej akcji jest stymulowanie rynku do zakupów poza sezonem. W sezonie jesiennym POLICE chcą ulokować w polskich gospodarstwach ok. 150 tys. ton nawozów.
W zależności od asortymentu oraz okresu zakupów ceny mogą być niższe od 1 do ponad 5 procent, w porównaniu do tych sprzed promocji. Dodatkowo rolnicy kupujący nawozy w promocji będą mogli wziąć udział w konkursie, którego główną nagrodą jest pakiet ubezpieczeniowy Concordia Agro - kompleksowe ubezpieczenie sektora rolnego.
- Tego typu działania są zgodne z długoletnią praktyką i strategią marketingową przedsiębiorstwa - mówi Mirosław Bachórski Prezes Zarządu Zakładów Chemicznych POLICE SA. - Poza sezonem, gdy zainteresowanie jest niższe, stosujemy różnego rodzaju zachęty, m.in. promocyjne ceny. W połowie tego roku przeprowadziliśmy podobną kampanię. Atrakcyjnie ceny wprowadzamy m.in. po to, by zrekompensować rolnikom koszty finansowania i magazynowania nawozów przed sezonem - wyjaśnia prezes Bachórski.
Promocja obowiązuje od października do końca grudnia lub do wyczerpania zapasów. W ramach działań wspierających marketing, Zakłady Chemiczne POLICE SA prowadzą kampanię pod nazwą - Mistrzostwo Cenowe, oferując klientom różnego rodzaju korzyści: po pierwsze - wybrane asortymenty na lepszych warunkach cenowych, po drugie - nagrody - pakiet ubezpieczeniowy i odzież przydatną w gospodarstwach i po trzecie - gratisowe ubezpieczenia upraw dla osób, które zakupią i zastosują nawozy w ramach programu Bezpieczna Formuła.
Promocyjną sprzedażą objęto m.in. Polidap, Polifoskę 6 i 8, Polifoskę B i Polimag S.
Szczegółowych informacji zainteresowanym rolnikom udzielą autoryzowani dystrybutorzy polickich nawozów. Informację można uzyskać także za pośrednictwem INFOLINII 0 800 190 909.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?