Wojna o klienta

akr, 25 listopada 2004 r.
Konkurencyjna wobec Telekomunikacji Polskiej firma Tele 2 wejdzie na rynek połączeń lokalnych. To oznacza wojnę o klienta i co za tym idzie niższe ceny.

Tele 2 to operator oferujący obecnie połączenia międzymiastowe. Od dawna konkuruje na tym polu z Telekomunikacją Polską. Walka o klienta powoduje, że obie strony oferują abonentowi coraz mniej kosztowne połączenia.

Teraz Tele 2 zaoferuje połączenia lokalne. Mimo sprzeciwów Telekomunikacji Polskiej Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty nakazał TP S.A. umożliwienie konkurencji prowadzenie takiej działalności. Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności.
Wczoraj przedstawiciele TP S.A. i Tele 2 spotkali się po raz pierwszy żeby omówić techniczne warunki połączenia sieci obu operatorów.

- Potem trzeba będzie przeprowadzić testy - tłumaczy Karol Wieczorek, rzecznik Tele 2.

Jednym z problemów technicznych jest brak tzw. punktu styku między siecią Tele 2 i TP S.A. Na szczęście w regionie szczecińskim, a konkretnie w strefie numeracyjnej 091 taki punkt styku jest.

Wejście konkurencji na rynek połączeń lokalnych oznacza niewątpliwie ostrą walkę o klienta.

- Zakładamy, że nasze ceny połączeń lokalnych będą w porównaniu z planem standardowym TP tańsze od kilkunastu do nawet 30 procent - mówi Karol Wieczorek. - Oczywiście, że to oznacza rozpoczęcie wojny o klienta. Tyle, że klient na tym z pewnością skorzysta.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie