Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

Zegarek patrona Stadionu ŁKS na targach. Omegę wypożyczył Tomasz Salski

NOWE
Zegarek patrona Stadionu ŁKS na targach. Omegę wypożyczył Tomasz Salski

Wprowadzenie Ustawy Kaucyjnej: krok ku zrównoważonemu środowisku
Materiał informacyjny

NOWE
Wprowadzenie Ustawy Kaucyjnej: krok ku zrównoważonemu środowisku

Polecamy

Świetne wieści z Hyeres. Biało-Czerwoni wywalczyli trzy przepustki olimpijskie!

Świetne wieści z Hyeres. Biało-Czerwoni wywalczyli trzy przepustki olimpijskie!

Kolizja z... dzikiem. Jak uzyskać odszkodowanie?

Kolizja z... dzikiem. Jak uzyskać odszkodowanie?

Przed nami mecz Iga Świątek - Xiyu Wang w Madrycie. Gdzie i o której obejrzeć?

Przed nami mecz Iga Świątek - Xiyu Wang w Madrycie. Gdzie i o której obejrzeć?