Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się w czwartek o 8 rano. Położenie obiektu w jednej z najliczniej zamieszkałych dzielnic miasta, w Podjuchach, sprawiło, że w dniu otwarcia na miejscu pojawiło się wielu klientów.
Netto w najnowszej odsłonie nawiązuje w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki. Koncept 3.0 zakłada dostarczenie klientom nowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami.
Klienci obecni na otwarciu do największych zalet nowej odsłony dyskontu zaliczali: otwartą przestrzeń, przejrzysty rozkład działów i produktów, wygodny dostęp do półek, a także nowoczesny wygląd.
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?