Widowiskowa akcja policji w centrum Szczecina. Agresywny mężczyzna wyrywał się, ile sił [wideo]

Marek ŁagockiZaktualizowano 
Na ul. Mazowieckiej w Szczecinie doszło do brawurowego zatrzymania 25-letniego mężczyzny, który poszukiwany był listem gończym z nakazem doprowadzenia do areszty śledczego.
Fot. Marek Łagocki

(fot. Fot. Marek Łagocki)

Mężczyzna podczas rutynowej kontroli przez patrol policji zaczął się wyrywać i jak nieoficjalnie się dowiedzieliśmy, popchnął i przewrócił policjantkę, która go legitymowała. Mężczyzna uciekł z miejsca kontroli. Jak się okazało, poszukiwany był listem gończym z nakazem doprowadzenia do aresztu śledczego.

- Mężczyzna uciekał i wbiegł po kilkuset metrach do klatki przy ul. Mazowieckiej - relacjonuje Łukasz Famulski ze szczecińskiej policji. - Pierwszy patrol wezwał wsparcie, ponieważ mężczyzna był agresywny, szarpał się z policjantką i uciekł. Mężczyzna ma około 25 lat.

Ostatecznie został zatrzymany.

Film przesłał nam internauta na adres alarm.gs24@mediaregionalne.pl

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 19

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

b
bin

byl agresywny? lol!!!!!!! wcale nie byl ale wam zwiaj poprostu pare ulic dalej hahahahha przestancie podkrecac swoje żalosne statystyki........

G
Gość

Co wy mozecie o tym wiedziec!! te niektore komentarze sa nie potrzebne ... jezeli patrol wola w eterze pilnie pomocy to gdyby bylo 10 radiowozow to podejrzewam ze tez by przyjechali .... dopiero po przyjezdzie na miejsce jezeli widac ze jest wszystko opanowane to sie odstepuje ... jak dla mnie interwencja ok i wazne ze zakonczona sukcesem a patrol pieszy w realnym spojrzeniu nie ma szans by dogonic dresiarza na ulicy ... a jak ktos nie chce w to wierzyc to niech ubierze kamizelke taktyczna z calym wyposazeniem radiostacje i inne elementy umundurowania i niech sprobuje gonic kogos kto jest ubrany w adidasy i dres .... zycze powodzenia ....

G
Gość

Chwaląc się wykazali swoją nieskuteczność. Policja pokazuje dno

o
ole

Popierdy są na GS24. zajmijcie sie jakimiś ciekawymi akcjami. a ten filmik- żenującece- po co on??!!?? zeby pokazac jak idą. z gówna bicza nie ukręcisz.

g
gregorcbszczecin

Cztery "miśko wozy" do jednego gnoja...przestańcie się wygłupiać. Jeden wóz czterech zgranych chłopaków i po sprawie. A jak chce uciekać to mają broń. Myślę że jeden strzał ostrzegawczy by wystarczył chociaż takiemu gnojowi co ma list gończy należy się kulka a nie państwowy wikt.

u
upierdliwy

Same widowiskowe akcje...jak nie zatrzymanie sikajacego to udany poscig....do ktorego nie powinno dojść...brawo.

~xxx~

a mnie się wydaje że skoro juz zjechało tylu policjantów to w czasie wyprowadzania zatrzymanego do radiowozu nie powinni oni isc sobie z tyłu jak popadnie tylko w miare mozliwości otoczyć zatrzymanego wraz z 2 policjantami tak by w razie gdyby im także sie wyrwał było jak najmniej kłopotów z jego ponownym zatrzymaniem, a na filmiku widać że gdyby tak się stało to mają po kilka metrów w plecy do uciekającego

k
koleś

To nie ul. Mazowiecka tylko Mazurska!!!

G
Gość

OJ PRZEPRASZAM Z FILMIKU WYNIKA ZĘ BYŁY CZTERY RADIOWOZY WIEC MINIMUM CZTERY ZAŁOGI, A JESLI GO KONTROLOWAŁ PATROL PIESZY TO MOGŁO W TEJ "PIĘKNEJ" AKCJI BRAĆ UDZIAŁ NIE 8 A 10 OSÓB. TOTALNA PORAŻKA NIE WIEM CZYM SIĘ SZCZYCIĆ. WSTYD POLICJA

G
Gość

Coz to za ogromny sukces, ze kilka załog nalezało sciągnąć w celu zatrzymania jednej osoby, patrole sa dwuosobowe, a tutaj jak widac z filmiku trzy zalogi na jednego, ponadto widac ze tylko dwoch aktywnych a reszta to słupy statystyczne. Oj wstyd jedna dwuosobowa - podobno wyszkolona i uzbrojona - załoga ne potrafi zatrzymac jednej osoby!!! Analogicznie to jak pojdą na impreze masową to moze zabraknąć funkcjonariuszy w polsce i trzeba bedzie z zagranicy posilki sciągać. Teraz nalezałoby wyciągnąć wnioski jakie błedy popełnił pierwszy patrol, który rozpoczął czynności, ukarać go i wysłać na dodatkowe szkolenie. A tak poza to widać, że gazeta nie ma o czym pisać skoro takimi bzdetami sie zajmuje, zastanawiającym jest kto do gazety przekazuje takie informacje, filmiki na zywo czyżby sama policja?

z
zły

rozumiem że policjantka za którą chłopaki musieli poprawić interwencję odda im część swojej wypłaty?

M
Maciey

patology

G
Gość

typowa patologia ze srodmiescia

d
dziki

Polska to dziki kraj.

G
Gość

Najpierw przeczytałem tytuł...
Następnie obejrzałem 30-sekundowy filmik ...
I wiecie co ?
Najpierw wybuchł wulkan, potem pierdnęła mrówka ...
O czym tu czytać ? Co to za temat ?
Słów brak ...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3