Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wandale niszczą przystanki? Zgłoś to na stronie ZDiTM

Maciej Pieczyński
 Pod koniec sierpnia wandale zdemolowali pętlę przy ul. Chopina
Pod koniec sierpnia wandale zdemolowali pętlę przy ul. Chopina Andrzej Szkocki
Idziesz na przystanek autobusowy, a tam ktoś ukradł tablicę z rozkładem jazdy? Od niedawna taki przypadek można zgłaszać drogą mailową, przez stronę internetową ZDiTM.

Awarie na przystankach komunikacji miejskiej w Szczecinie zdarzają się na wszystkich liniach i we wszystkich dzielnicach miasta. Do tej logistycznie najbardziej uciążliwej dla mieszkańców, czyli brak tablicy z rozkładem jazdy, najczęściej dochodzi przy przystanku linii tramwajowej nr 6 i 11 przy ul. Dobromiry.

Tablice wymieniane są tam średnio raz w miesiącu. Na bieżąco kontrolujemy stan przystanków zapewnia Maria Kwiecień-Zwierzyńska, rzecznik prasowy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Codziennie sprawdzamy, czy nie brakuje żadnego elementu.

Do tej pory użytkownicy komunikacji miejskiej zazwyczaj dzwonili do ZDiTM, gdy chcieli zgłosić awarię. Od 19 września. nową formą zgłoszenia ma być droga mailowa.

- Od początku istnienia tej możliwości otrzymaliśmy 88 zgłoszeń o awariach - mówi Maria Kwiecień-Zwierzyńska. - Zgłoszenia najczęściej dotyczą uszkodzonych tabliczek z rozkładami jazdy i uszkodzonych wiat przystankowych.

Żeby zgłosić awarię, wystarczy na stronie internetowej ZDiTM zaznaczyć jedną z opcji: brak rozkładu jazdy, zniszczony rozkład jazdy, znak przystanku, nazwa przystanku, kosz na śmieci, zbita szyba w wiacie, pomazana wiata lub inna awaria. Można też dopisać własny komentarz do zgłaszanej awarii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński