W trudnych chwilach Provident Polska pomaga swoim klientom

Materiał partnera zewnętrznego
Provident Polska od dawna ma w swojej ofercie udogodnienia dla klientów, którzy borykają się z trudnościami w spłacie zobowiązań pożyczkowych. W tym szczególnym czasie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 i stanu epidemicznego na terenie całej Polski, już teraz mogą oni skorzystać m.in. z miesięcznej przerwy w spłacie rat pożyczki.

- W Provident Polska już wcześniej oferowaliśmy wygodne dla klienta rozwiązania, które umożliwiały odroczenie terminu spłaty raty w przypadku trudności finansowych. W związku z aktualną sytuacją, wywołaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa, chcemy przypomnieć naszym klientom o dostępnych możliwościach – podkreśla Agnieszka Kłos, prezes Provident Polska.

Okresowa Przerwa w Spłacie to podstawowe rozwiązanie, z którego mogą skorzystać pożyczkobiorcy. Na wniosek, który można złożyć nawet telefonicznie za pomocą infolinii i bez żadnej dokumentacji, Provident Polska odracza termin spłaty do 4 rat tygodniowych lub jednej raty miesięcznej.

Co z pożyczkobiorcami, którzy wykorzystali już wszystkie dostępne Okresowe Przerwy w Spłacie, a dalej borykają się z problemami ze spłatą zobowiązań? Tacy klienci mogą liczyć na rozłożenie rat. W każdym takim przypadku doradca lub konsultant indywidualnie ustala z klientem plan wyjścia z zaległości i wysokość najbliższych rat, dopasowując je do możliwości finansowych. Za opóźnienia w spłacie oraz wydłużenie okresu spłaty pożyczki nie są pobierane żadne opłaty.

Provident Polska pomaga także klientom uniknąć sytuacji, w której przejściowe problemy w spłacie pożyczki powodują wzrost zadłużenia. W przypadku pożyczki spłacanej w gotówce, nie naliczamy odsetek karnych w sytuacji, gdy klient opóźni się w spłacie należnej raty w okresie trwania pożyczki.

- Najważniejsze jest dla nas, aby do każdego przypadku podejść indywidualnie oraz ustalić plan spłaty, który pozwoli klientowi na wyjście z finansowych kłopotów - podkreśla Agnieszka Kłos.

Provident od dawna umożliwia też zakup dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego AXA, które może być pomocne w tym trudnym czasie.

Znacząca część naszych obecnych klientów jest objęta takim ubezpieczeniem zdrowotnym. Oczywiście w czasie epidemii przede wszystkim obowiązują procedury rządowe, ale każdy z ubezpieczonych, w razie wypadku lub choroby, otrzyma od AXA pomoc. Również w wyniku zakażenia koronawirusem i konieczności hospitalizacji. Będzie to świadczenie pieniężne za pobyt w szpitalu. Z ubezpieczenia sfinansuje też zakup leków na receptę nawet do 400 zł – dodaje prezes Provident Polska.

To najważniejsze z już istniejących rozwiązań. Warto przy okazji zaznaczyć, że Provident Polska, jako odpowiedzialny pożyczkodawca, od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz dobrych praktyk. Dbamy, aby osoby, które otrzymują pożyczkę, miały możliwość jej spłacenia. Służą temu zarówno procedury scoringowe, jak i mechanizmy zaszyte w oferowanych produktach, umożliwiające zarządzanie płynnością finansową. W sytuacjach wyjątkowych, kierując się dobrem klienta, Provident Polska wdraża rozwiązania pozwalające uniknąć nadmiernego zadłużenia, z pomocą psychologiczną włącznie.

Materiał oryginalny: W trudnych chwilach Provident Polska pomaga swoim klientom - Polska Times

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3