Z usług restauracji pan Tomasz korzystał na początku października. Kiedy w swojej kanapce zauważył pokaźnej wielkości owada, zaalarmował kierownika zmiany.
- Pokazałem owada, jakiegoś wielkiego zdziwienia nie było - wspomina pan Tomasz. - Pieniądze zostały mi oddane i w sumie to wszystko. Centrala milczy.
- Jakość oraz bezpieczeństwo produktów stanowią dla nas kwestie priorytetowe, dlatego też traktujemy Pańskie zgłoszenie z należytą powagą. O całej sprawie został poinformowany konsultant operacyjny, który nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie wskazanej restauracji naszej sieci w Goleniowie oraz Dział Jakości McDonald's Polska. Trwa wewnętrzna weryfikacja Pańskiego zgłoszenia. Pozostajemy z Panem w kontakcie - odpisano panu Tomaszowi z centrali.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Goleniowie stwierdził, że kontrola nie wykazała nieprawidłowości sanitarno-higienicznych mogących mieć wpływ na obecność owadów. Nie stwierdzono śladów żerowania żadnych szkodników, w tym owadów
latających w pomieszczeniach służących do przechowywania półproduktów służących do przygotowania przekąsek.
Jak podkreśla sanepid, restauracja przestrzega zasad dobrej praktyki higienicznej w zakresie kontroli obecności i żerowania szkodników oraz ich pozostałości, przeprowadza systematyczne zabiegi prowadzone przez specjalistyczną firmę DDD. Jak czytamy w piśmie z sanepidu, w restauracji wykazano inne uchybienia sanitarne. Zastosowano zatem sankcje karne w postaci mandatu karnego oraz wszczęto postępowanie administracyjne, by obciążyć właściciela obiektu opłatą za czynności kontrolne.
Zobacz wideo: Wypadki drogowe - pierwsza pomoc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?