Volvo Auto Bruno z nowymi ofertami na zakup samochodów

Materiał informacyjny Volvo Auto Bruno Szczecin
Udostępnij:

Tym razem nie tylko atrakcyjne ceny, ale też gwarancja ich utrzymania od momentu złożenia zamówienia do odbioru samochodu, przyciąga szczecinian oraz mieszkańców regionu do salonu Volvo Auto Bruno przy ulicy Pomorskiej. W tym kontekście na szczególną uwagę zasługują dwa modele Volvo XC60 i XC40. W szczegóły wprowadził nas Krzysztof Zaborniak, kierownik salonu Auto Bruno - Autoryzowany Dealer Volvo w Szczecinie.

Przełom wiosny i lata to często czas poszukiwania nowości, również w świecie motoryzacyjnym. Co proponuje nam salon Volvo Auto Bruno?

- Aktualnie dysponujemy promocjami na zakup Volvo XC60 i XC40 z gwarancją utrzymania ceny od momentu złożenia zamówienia do odbioru samochodu. Nowe Volvo XC60 można kupić już od 188 600 zł. Oferowany model ma 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów Geartronic oraz silnik mild hybrid, który dba o odzyskiwanie energii i zmniejszenie zużycia paliwa. Zapewnia również płynne ruszanie, doskonałe przyspieszanie i wyjątkowy komfort jazdy. Z kolei Volvo XC40 można kupić już za 137 300 zł. brutto. W środku czekają systemy Oncoming Lane Mitigation oraz Lane Keeping Aid, czyli system utrzymania pasa ruchu, które pozwalają uniknąć sytuacji grożącej kolizją. Na uwagę zasługują również takie rozwiązania jak tempomat, tylne czujniki parkowania oraz przednie reflektory LED. Chętnie zaprezentujemy modele podczas spotkania w naszym salonie przy ulicy Pomorskiej.

Wybór samochodu to jedno, ale płatności za nie to inna kwestia. Czy salon pomaga w załatwieniu wszystkich formalności związanych z finansowaniem?

- Oczywiście, działamy kompleksowo. Nasi doradcy handlowi pomagają w wyborze samochodu, jego konfiguracji, doposażeniu i doborze odpowiedniego finansowania i ubezpieczenia. Jeśli chodzi o formy finansowania zakupu samochodu dostępne są: leasingi, najmy długoterminowe, kredyty i oczywiście zakup za gotówkę. Klient decyduje, który sposób finansowania będzie dla niego najkorzystniejszy.

Skoro wyjaśniliśmy kwestię finansowania czas zajrzeć do wnętrza aut. Czym jest ta słynna personalizacja?

- Personalizacja to bardzo ważna sprawa, dzięki niej nasi klienci mogą wykreować dokładnie taki samochód o jakim zawsze marzyli. Uważamy, że najważniejsze jest poczucie pełnego komfortu. Jak mówimy – w samochodzie należy czuć się tak dobrze, jak we własnym domu. Możliwości doboru doposażenia są naprawdę szerokie - od dodatkowych systemów bezpieczeństwa, aż po aplikację Volvo Cars App, która umożliwia zdalne sterowanie samochodem. Słuchamy naszych klientów, doradzamy, rozpatrujemy różnorodne możliwości. Zależy nam na tym, aby auto było doposażone tak, żeby klient wsiadając do swojego Volvo czuł radość z jazdy. I myślę, że nam się to udaje (uśmiech).

Wspomniał pani o systemach bezpieczeństwa. To coś z czego Volvo słynie. Jakie systemy proponuje Wasza marka?

- Firma Volvo Cars jest od dziesięcioleci liderem w dziedzinie bezpieczeństwa pojazdów. To się nigdy nie zmieni. Misją Volvo jest sprawić, by nikt w nowym Volvo nie zginął, ani nie odniósł poważnych obrażeń w wypadku drogowym.

Co do systemów wspomagania kierowcy to zapewnią one komfort jazdy i kontrolę w każdych warunkach. Tymi systemami są między innymi układ utrzymania pasa ruchu, układ ostrzegający o obiektach zbliżających się z boku, z automatycznym hamowaniem, układ monitorowania martwych pól (Blind Spot Information System — BLIS), Kamery widoku dookólnego, czyli cztery kamery HD wyświetlające obraz terenu 360° , dzięki czemu widzimy otoczenie auta z lotu ptaka i z łatwością zaparkujemy w nawet najciaśniejszym miejscu.

Przy tej okazji warto przypomnieć, że w samochodach marki Volvo zastosowano klatkę bezpieczeństwa wykonaną ze stali borowej, chroniąca podróżnych w razie wypadku. Stal borowa formowana w wysokiej temperaturze to jeden z najbardziej wytrzymałych materiałów stosowanych w motoryzacji. Te wymienione tutaj, to tylko niektóre z rozwiązań zastosowane w samochodach Volvo. Zachęcamy do odwiedzin naszego salonu i do rozmów z doradcami.

A co z Systemem Google? Czy jest on już w standardzie XC40 i XC60? Synchronizacja telefonu i wszystkich ulubionych aplikacji z autem, jest bardziej niż wygodna.

- To nasz najnowszy system i jest w standardowym wyposażeniu. Ciągle jest rozwijany, regularnie oferuje więcej możliwości. System łączy się z naszym kontem Google, dzięki czemu mamy np. synchronizację wspólnych aplikacji, ułatwiających obsługę samochodu.

Nie sposób zapytać też o silnik. Hybryda, elektryk czy benzyna? Jaki mamy wybór?

- Do wyboru mamy samochody z silnikami typu miękka hybryda, hybrydami typu plug in oraz silniki elektryczne w modelu XC40 i C40. Zelektryfikowane układy napędowe to spora wygoda dla kierowców, a także korzyść dla środowiska. Po pierwsze, redukujemy ilość spalin, po drugie obniżamy koszty eksploatacji. Do tego dochodzi też bardziej wyrafinowany styl jazdy i skuteczniejsze przyspieszenie podczas ruszania. Wybór jest, a zalety mówią same za siebie.

Ważną kwestią pozostaje również czas realizacji zamówienia. Dostępność nowych aut i części jest dziś mocno utrudniona. Zamawiając auto teraz, kiedy możemy spodziewać się jego odbioru?

- W obecnych czasach o kupnie nowego samochodu musimy myśleć z dużym wyprzedzeniem. Przez brak podzespołów i części do produkcji pojazdów znacznie wydłużył się termin realizacji zamówień. Dlatego jeśli ktoś myśli o zmianie samochodu w przyszłym roku to dobrze byłoby złożyć zamówienie już dzisiaj, aby mieć pewność, że zostanie ono zrealizowane w roku 2023.

Auto kupimy jedynie w opcji - osobiście w salonie czy istnieje możliwość zdalnego zamówienia wybranego modelu?

- Jeśli z jakiś względów klient nie jest w stanie spotkać się z doradcą w salonie, istnieje możliwość przeprowadzenia spotkania online za pośrednictwem ogólnie dostępnych komunikatorów. Dzięki temu cały proces sprzedażowy można zrealizować z dogodnego dla siebie miejsca. Oczywiście najchętniej klienci korzystają ze standardowych rozwiązań, czyli z wizyty w salonie. Możliwość odbycia jazdy testowej czy doboru koloru auta i tapicerki na żywo jest nieocenione. Serdecznie zapraszamy!

Auto Bruno Autoryzowany Dealer Volvo
ul. Pomorska 115B, 70-812 Szczecin

Tel. 91 4 200 200
salon@autobruno.dealervolvo.pl

autobruno.volvocars-partner.pl
www.facebook.com/VolvoAutoBruno

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie