Transport betonu będzie prowadzony równolegle z węzłów betoniarskich przy ul. Fabrycznej 1 w Szczecinie oraz Letniej 21/25 w Szczecinie – do terenu inwestycji zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie Morskiego Portu Police przy ulicy Kuźnickiej.
Docelowo planowane jest zaangażowanie kilkudziesięciu samochodów poruszających się systemem wahadłowym (ok. 200 kursów), co może spowodować czasowe (również w godzinach nocnych) zwiększenie ruchu na dwóch trasach. Pierwsza z nich będzie wiodła ulicą Kolejową - Nad Odrą - Kościelną - Policką - Władysława Nehringa - Policką - Szosą Polską - Szczecińską -> Przęsocińską - Asfaltową -Wojska Polskiego - Grunwaldzką - Tadeusza Kościuszki (DW 114) – Jasienicką (DW 114). Druga trasa dla betoniarek prowadzi z ulicy Letniej - DK 10 - DW 115 - Jana Matejki - Gontyny - Emilii Sczanieckiej - Wilczą - Obotrycką - Pokoju - Szosą Polską i dalej jak w przypadku pierwszej trasy.
W celu zminimalizowania ruchu samochodów powrót do węzła przy ul. Kolejowej (trasa I) planowane jest z wykorzystaniem również poniższej trasy: Jasienicka (DW 114) -> Kościuszki (DW 114) -> Grunwaldzka -> Wojska Polskiego -> Asfaltowa -> Cisowa -> Nadbrzeżna -> Stołczyńska -> Nad Odrą -> Kolejowa.
ZOBACZ TEŻ: Miliardy na Polimery Police. Andrzej Duda: "Ta inwestycja zmieni oblicze Polic"
CZYTAJ TEŻ:
Pod Policami rusza największa inwestycja chemiczna w Polsce [ZDJĘCIA]
CZYTAJ TEŻ:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?