- Ze względów bezpieczeństwa podczas epidemii koronawirusa należy ograniczyć przebywanie w miejscach publicznych, również w instytucjach - wyjaśniają pracownicy magistratu w Stargardzie. - Wiele spraw w urzędzie miejskim można załatwić przez telefon lub e-mailowo. Pracownicy UM są do dyspozycji mieszkańców i starają się pomóc używając tych form kontaktu.
Do odwołania zostało zawieszone wydawanie Stargardzkiej Karty Mieszkańca. To nowe rozwiązanie dopiero jest wprowadzane w Stargardzie. Taka karta uprawnia do różnych zniżek, między innymi na niektóre bilety komunikacji miejskiej i na niektóre seanse w kinie Stargardzkiego Centrum Kultury.
W tym momencie wniosek o wydanie Stargardzkiej Karty Mieszkańca można złożyć tylko przez internet wypełniając formularz elektroniczny.
- W trosce o dobro klientów, jak również pracowników ich obsługujących, apelujemy o ograniczenie wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum - apelują miejscy urzędnicy. - Wiele usług urzędowych możliwych jest do zrealizowania bez konieczności osobistej wizyty.
Ważne numery telefonów: Biuro Obsługi Klienta 91-578-48-81 (sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, przestrzennej, polityki społecznej, oświaty), dowody osobiste (91-577-13-04), Urząd Stanu Cywilnego (91-577-07-93, 91-577-07-76), ewidencja ludności 91-578-08-69, działalność gospodarcza (91-578-48-09), koncesje na alkohol, taxi 91-578-48-53. Jeśli chodzi o dowody osobiste, to wnioski o ich wydanie też można złożyć poprzez formularz elektroniczny.
- O to, do jakiego wydziału zadzwonić, aby móc załatwić swoją sprawę, można pytać w Biurze Obsługi Klienta, dostępny jest także e-mail: [email protected] - informują pracownicy stargardzkiego magistratu.
Sonda - Czy Polacy chcą amerykańskiej elektrowni atomowej w Polsce?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?