- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, już za dwa tygodnie można będzie załatwić urzędową sprawę w magistracie, nie rezerwując wcześniej terminu - mówi Dariusz Sadowski ze szczecińskiego magistratu.
Należy jednak pamiętać, że w związku z trwającą pandemią najszybszym i najlepszym sposobem jest zapisanie się na wizytę przez internet lub telefon. Jak przypomina Sadowski, ta forma gwarantuje konkretny i pewny termin oraz krótszy czas realizacji sprawy.
Ze względów bezpieczeństwa wszystkie osoby wchodzące na teren Urzędu Miasta będą poddawane pomiarowi temperatury ciała, a także będą musiały zdezynfekować dłonie oraz mieć założone maseczki ochronne zakrywające usta i nos. Należy również zachować dystans społeczny.
ZOBACZ TEŻ:
Analogiczne zasady będą obowiązywać w Filii Urzędu Miasta na Prawobrzeżu.
- Nieustannie zachęcamy także do załatwiania spraw urzędowych za pośrednictwem platformy ePUAP, poczty tradycyjnej lub skrzynki podawczej na dokumenty, która od 15 lipca br. będzie znajdować się w holu w środkowym wejściu do magistratu - dodaje Dariusz Sadowski.
Urząd Miasta czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30. Dla mieszkańców dostępne będą wszystkie wejścia (z wyjątkiem tego, które prowadzi do remontowanej części gmachu).
Ze względów bezpieczeństwa w sali Obsługi Interesantów (nr 62) będzie mogło przebywać jednocześnie maksymalnie 57 osób. Dla osób załatwiających sprawy w tym miejscu będą do dyspozycji dwa biletomaty ustawione w holu.
Biletomat dla interesantów do działalności gospodarczej, Szczecińskiej Karty Rodzinnej Seniora oraz odbioru dowodów osobistych będzie ustawiony przed pokojem nr 36, a dla petentów Urzędu Stanu Cywilnego na II piętrze.
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?