Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Szczeciński będzie współpracował z home.pl

Małgorzata Klimczak
Małgorzata Klimczak
Mat. prasowe
Wspólne projekty, badania, praktyki i staże naukowe to przyszłość Uniwersytetu Szczecińskiego i home.pl. Obie instytucje podpisały umowę o współpracy.

Home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie.

- Bez wątpienia home.pl to jest marka rozpoznawalna zarówno w Polsce, jak i na świecie. Oferuje usługi na najwyższym poziomie, ale także jest firmą bardzo rozwijającą się naukowo. Cieszymy się ogromnie, że chcecie państwo współpracować z naszą uczelnią. Mamy zdolnych studentów, naukowców, a także kierunki, które mogą być dla państwa atrakcyjne, w kontekście pozyskiwania przyszłych pracowników – powiedział prof. dr hab. Waldemar Tarczyński, rektor US.

Prezes Zarządu home.pl również potwierdził nadzieję na owocną dla obu stron współpracę, a także podkreślił, jak ważna jest dla firm technologicznych współpraca ze środowiskiem naukowym, w tym największą uczelnią na Pomorzu Zachodnim.

- Technologia bez nauki bardzo szybko idzie na manowce. Chcemy współpracować z wieloma uczelniami w Polsce, jednak home.pl jest firmą powstałą w Szczecinie i dlatego Uniwersytet Szczeciński był dla nas naturalnym wyborem. Bardzo istotne jest dla nas, dla technologii, aby nie oderwać się od nauki, gdyż biznes może istnieć tylko wtedy, gdy jest innowacyjny, co oznacza pozyskiwanie wiedzy z badań prowadzonych na uczelniach - przyznał Maciej Kornacki, prezes Zarządu home.pl.

Współpraca jest skierowana w szczególności do studentów Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania ze względu na specjalistyczne kierunki takie jak informatyka w biznesie oraz informatyka i ekonometria. Kierunków jest około 20, w tym kilka anglojęzycznych jak: Economics and IT Applications, Global Communication czy Economics and IT Applications, a także związanych z psychologią biznesu, czyli Komunikacja i psychologia w biznesie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński