Na zakup autobusów zabezpieczono 29.583.345,00 zł brutto. Oferta wynosi 32.344.080,00 zł.
- Zgodnie ze specyfikacją dostarczone pojazdy powinny mieć m.in.: maksymalnie 18,1m długości; pojemność całkowitą na 120 osób; system odzyskiwania energii podczas hamowania i jazdy z góry i wykorzystania jej do doładowania magazynu energii; możliwość ładowania plug-in lub poprzez pantograf. Oświetlenie kabiny pasażerskiej ma być wykonane w technologii LED, ponadto znajdą się w niej ładowarki USB oraz system informacji dla pasażerów - informuje Piotr Zieliński, rzecznik prasowy Miasta Szczecin ds. inwestycji.
Pojazdy powinny posiadać minimum 4-letni okres gwarancji bez limitu kilometrów. W ramach zamówienia, dostawca będzie musiał przeszkolić kierowców oraz techników odpowiedzialnych za naprawy i obsługę autobusów.
Przypomnijmy, że wiosną tego roku Szczecin rozwiązał umowę z konsorcjum URSUS BUS na zakup 11 autobusów elektrycznych, z powodów leżących wyłącznie po stronie konsorcjantów. Koszt umowy z Ursusem to 38 289 900 zł i wsparty był dofinansowaniem pochodzącym z dwóch źródeł: razem niemal 12 mln złotych. Producent miał dostarczyć do nas 11 autobusów elektrycznych o długości 11,8-12,5 m. Pojazdy miały pomieścić min. 75 pasażerów, w tym 28 na miejscach siedzących.
CZYTAJ TAKŻE:
Do Szczecina dojechał pierwszy hybrydowy autobus. Czekamy na...
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?