Kiedy konstrukcja będzie gotowa, na wierzchu będzie jeszcze wylewana żelbetowa płyta, potem układana izolacja i dopiero na końcu sam asfalt.
Jednocześnie uszczelniane są ściany szczelinowe. Budowane jest również odwodnienie korpusu drogi.
Zarówno przy budowie wyjścia ewakuacyjnego EE1, jak i wyjścia ewakuacyjnego EE2 trwa mrożenie aktywne gruntu. W części drogowej cały czas wykonywane są roboty brukarskie, między innymi formowanie skarp czy konserwacja. Trwają też wewnętrzne i zewnętrzne roboty wykończeniowe Budynku Centrum Obsługi.
Komora odbiorcza na wyspie Wolin jest odwadniana.
Na ten moment wiadomo, że kierowcy pojadą tunelem z opóźnieniem - na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku.
ZOBACZ TEŻ:
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?