Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Torowa rewolucja i przebudowa ul. Kolumba w Szczecinie. Jest 5 chętnych. Większość w budżecie!

OPRAC.:
Tomek Kuczyński
Tomek Kuczyński
Pętla Pomorzany w Szczecinie
Pętla Pomorzany w Szczecinie
To będzie ogromna inwestycja. W ramach "Torowej rewolucji" przebudowane zostaną m.in. pętle na Pomorzanach oraz ul. Kolumba. Do przetargu zgłosiło się pięć firm, z czego trzy nie przekroczyły zakładanego budżetu. Co się zmieni?

5 firm jest zainteresowanych kolejnym etapem Torowej rewolucji. Wykonawca będzie miał 2 lata na przebudowę ulicy Kolumba i Powstańców Wielkopolskich wraz z pętlą.

Torowej rewolucji na Pomorzanach:

  • BUDIMEX S.A. - 274 250 468,86
  • ZUE S.A. - 261 951 993,27
  • Roverpol Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum - 267 980 100,00
  • TORPOL S.A. - 259 715 741,55
  • TRAKCJA S.A. - 292 421 878,22

Na sfinansowanie zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 272 135 163,43 zł brutto.

- Przed nami dokładna weryfikacja ofert, a następnie kontrola uprzednia unijna, zatem na wynik i podpisanie umowy będzie trzeba poczekać jeszcze kilka miesięcy - informuje Hanna Pieczyńska, Tramwaje Szczecińskie.

ZOBACZ TEŻ:

Ul. Kolumba w Szczecinie

Przebudowa ul. Kolumba w Szczecinie. Przetarg przedłużony po...

Zakres prac pod hasłem "Przebudowa torowiska z trakcją w ul.: Nabrzeże Wieleckie, Nowa, Dworcowa, Kolumba, Chmielewskiego, Smolańska, al. Powstańców Wlkp. z rozbudową pętli Pomorzany w Szczecinie: obejmie:

Przebudowę torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu ul. Nowa od wiaduktu kolejowego – Plac Ratuszowy – ul. Dworcowa na wysokości hotelu Novotel z dodatkową relacją pod wiaduktem”

  • przebudowa ul. Dworcowej wraz z torowiskiem tramwajowym od Nabrzeża Wieleckiego do wysokości hotelu Novotel,
  • przebudowa ul. Nowej wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa torowiska pod wiaduktem kolejowym,
  • budowa przystanków „wiedeńskich”,
  • zintegrowanie przestanków autobusowych i tramwajowych,
  • budowa wydzielonych miejsc postojowych,
  • przebudowa chodników oraz zjazdów,
  • przebudowa sieci trakcyjnej,
  • przebudowa oświetlenia ulicznego,
  • zmiana organizacji ruchu.

ZOBACZ TEŻ:

Przebudowę torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu ul. Nabrzeże Wieleckie na wysokości ul. Podwale – ul. Kolumba – Chmielewskiego – Smolańska – Budziszyńska – do rozjazdów z pętlą Pomorzany”:

  • przebudowa torowiska tramwajowego na Nabrzeżu Wieleckim,
  • przebudowa ul. Nabrzeże Wieleckie od ul. Nowej do Dworcowej,
  • przebudowa ul. Krzysztofa Kolumba wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa ul. Zygmunta Chmielewskiego wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa ul. Smolańskiej do pętli Pomorzany wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa ul. Krzysztofa Kolumba przed dworcem kolejowym obejmuje również przygotowanie przystanku dla tramwaju dwukierunkowego,
  • budowa przystanków „wiedeńskich” tramwajowych,
  • budowa wydzielonych miejsc postojowych,
  • przebudowa chodników oraz zjazdów,
  • przebudowa sieci trakcyjnej,
  • przebudowa oświetlenia ulicznego,
  • przebudowa sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą organizacji ruchu.

Ulica Kolumba. Miejsce, o którym wszyscy zapomnieli. Tu zatr...

Przebudowę i rozbudowę układu drogowo-torowego w al. Powstańców Wielkopolskich i ul. Budziszyńskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Mieszka I do projektowanej pętli tramwajowej „Pomorzany” wraz z przebudową ul. Smolańskiej na długości projektowanej pętli tramwajowej:

  • rozbudowa pętli tramwajowej Pomorzany wraz z całą infrastrukturą,
  • przebudowa ul. Smolańską wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa ul. Budziszyńską na wysokości pętli Pomorzany,
  • przebudowa al. Powstańców Wielkopolskich od ul. Budziszyńskiej do wiaduktu Powstańców Wielkopolskich wraz z torowiskiem tramwajowym,
  • przebudowa torowiska tramwajowego w al. Powstańców Wielkopolskich do placu Szyrockiego,
  • remont wiaduktów Budziszyńska i Powstańców Wielkopolskich,
  • nadanie priorytetu dla komunikacji miejskiej na całym odcinku poprzez wykonanie pasów autobusowo – tramwajowych,
  • budowa przystanków „wiedeńskich” tramwajowych,
  • budowa wydzielonych miejsc postojowych,
  • budowa pasów rowerowych,
  • przebudowa chodników oraz zjazdów,
  • przebudowa sieci trakcyjnej,
  • przebudowa oświetlenia ulicznego,
  • przebudowa sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą organizacji ruchu.
Szczecińska Wenecja

"Szczecińska Wenecja" w końcu wypięknieje? Wody Polskie chcą...

Bądź na bieżąco i obserwuj:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński