Są już wstępne analizy dotyczące organizacji regat The Tall Ships Races. Przedstawili je urzędnicy na posiedzeniu komisji ds. promocji rady miasta.
- Wiemy, że nie przekroczyliśmy budżetu przeznaczonego na tę imprezę - mówi Jerzy Raducha z Urzędu Miejskiego. - Szczegółowe rozliczenie poznamy około 15 września, bo do tego czasu spłyną wszystkie faktury.
Budżet wyniósł około 20 mln zł. 3 mln zł wydano na transport, komunikację zastępczą i wszystkie sprawy, za które odpowiedzialny był Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. 3 mln zł przeznaczono na marketing i promocję. 500 tys. zł otrzymało Centrum Żeglarskie na przygotowanie reprezentacji Szczecina. Ponad 4 mln zł otrzymała Szczecińska Agencja Artystyczna na organizację części artystycznej. 3,5 mln zł miał do dyspozycji Wydział Kultury. To najważniejsze pozycje budżetu.
- Wywiązaliśmy się z wszystkich elementów zapisanych w kontrakcie - mówi Jerzy Raducha.
Radni pytali, jakie były problemy, których na przyszłość można by uniknąć.
- Problemy to 3 proc. ryzyka, które zawsze się pojawia w takich sytuacjach. To sprawy, których nie da się przewidzieć podczas planowania imprezy - mówi Jerzy Raducha. - Czekamy jeszcze na analizy z Portu Lotniczego w Goleniowie oraz z jednego baru, który prowadził statystyki, skąd przyjechali turyści.
3 września prezydent Szczecina spotka się z przedstawicielami Sail Training International, organizatorami regat w sprawie organizacji zlotu żaglowców w 2017 roku.
Relacje z finału regat, zdjęcia oraz wideo w naszym serwisie: The Tall Ships Races 2013
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?