Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tele - praca

(maw)/www.pomorska.pl
sxc.hu
Rośnie zapotrzebowanie na telemarketerów. To dla wielu szansa na niezłą pracę.

Jak wynika z danych Call Center Poland i Datamonitora, branża call center rozwija się w tempie 15 proc. w skali roku. Polska jest na trzecim miejscu w Europie pod względem wzrostu tego rynku. - Obecnie zauważalne są sporadyczne przypadki, gdy firmy ograniczają budżety na obsługę klientów, a sposobem obniżania tych kosztów jest outsourcing (zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa, które zostaną tam zrealizowane efektywniej niż byłoby to możliwe we własnym zakresie - przyp. red.).

Taki model jest bardziej efektywny, bo zastępuje koszty stałe związane z utrzymaniem pracowników i firmowego call center. Obecnie około 80-90 proc. firm obsługuje klientów we własnym zakresie, a więc outsourcing tych usług ma przed sobą dużą przyszłość - uważa Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR Call Center Poland.

Kto ma największe szanse na pracę w charakterze telemarketera i konsultanta telefonicznego? - Poszukujemy pracowników, szczególnie ze znajomością dwóch języków obcych, niemieckiego z angielskim lub angielskiego wraz z francuskim lub włoskim, a rzadziej z hiszpańskim - mówi Małgorzata Wójcik, kierownik operacyjny w pionie personalnym firmy arvato services Polska. - Zwiększamy zatrudnienie, bo mamy coraz więcej nowych zleceń. Poza tym duże zagraniczne i krajowe firmy rezygnują z własnych infolinii i powierzają to zadanie firmom takim jak nasza.

Dlatego właśnie większość przedsiebiorców oferujących outsourcing usług call center, widzi teraz szansę na wzrost liczby zleceń i kontraktów - podsumowuje Małgorzata Wójcik.

Aneta Matysek, manager ds. sprzedaży internetowej giełdy pracy infoPraca.pl dodaje: - Rośnie zapotrzebowanie na wyszkolonych pracowników, co widać w publikowanych ofertach pracy. Managerowie call center kładą bowiem duży nacisk na rozwój zdolności interpersonalnych oraz otwartość w kontaktach z klientami. Wielu pracodawców oferuje też bezpłatne szkolenia z technik sprzedaży, dykcji, komunikacji czy rozwoju osobowości - słyszymy.

Źródło:
Telemarketerzy i konsultanci telefoniczni zadzwonią i zarobią - www.pomorska.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński