Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Targów Hannover Messe nie należy traktować w żaden nadzwyczajny sposób

Maciej Badowski AIP
Hasło przewodnie naszej obecności na targach w Hanowerze, jako kraju partnerskiego, to SMART MEANS POLAND.
Hasło przewodnie naszej obecności na targach w Hanowerze, jako kraju partnerskiego, to SMART MEANS POLAND. P. Tracz/ KPRM
Elektryczne autobusy, infrastruktura ładowania dla autobusów i samochodów elektrycznych, nowoczesny napęd elektryczny, ogniwa fotowoltaiczne na bazie perowskitów- czy drukarki 3D. To tylko kilka przykładów z czym polskie firmy pojechały na targi w Hannowerze. Zdaniem Andrzeja Sadowskiego polscy przedsiębiorcy nie traktują dzisiaj Europy jako punktu odniesienia do swojej aktywności, ponieważ Europa już wiele lat temu przestałą się rozwijać.

Polska jest krajem partnerskim tegorocznej edycji największej i najważniejszej na świecie imprezy przemysłowej. Około 1,2 tys. m2 powierzchni zajmie polskie stoisko narodowe na targach Hannover Messe 2017. Swoje innowacyjne produkty i rozwiązania przedstawi na nim 11 polskich firm. Oprócz nich, na stoisku obecne będzie Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, osiem regionów, pięć Specjalnych Stref Ekonomicznych i Urząd Dozoru Technicznego. W sumie, podczas wystawy, także w ogólnej przestrzeni targowej, zaprezentuje się ok. 200 rodzimych przedsiębiorstw, w tym start-upy.

Hasłem targów Hannover Messe 2017 jest „Integrated Industry – Creating Value”. Idea ta łączy w sobie różne tematy związane np. z cyfryzacją produkcji (Industry 4.0) czy efektywnością energetyczną. Targi w Hanowerze to doskonała okazja do kompleksowej promocji polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej i budowania silnych polskich marek w dziedzinie wysokich technologii. Nasze produkty odznaczają się bardzo wysoką jakością, a polskie firmy z sukcesem działają na zagranicznych rynkach i są doceniane przez nawet najbardziej wymagających odbiorców.

- Dane statystyczne pokazują, że jest to obszar stagnacji. Stąd po kryzysie z 2008 roku, przedsiębiorcy znaleźli da siebie kraje gdzie nie ma polskich ambasad, ani żadnych innych placówek z polskimi akcentami. Europę ze względu na ryzyka polityczne, z tym co się dzieje w Niemczech czy we Francji, należy traktować tak, jak zrobiły to wiele lat temu międzynarodowe korporacje- jako rynek drugiej kategorii- tłumaczy w rozmowie z AIP Andrzej Sadowski z Centrum im. Adama Smitha.

Hasło przewodnie naszej obecności na targach w Hanowerze, jako kraju partnerskiego, to SMART MEANS POLAND. Logiem jest K-dron – figura idealna, która jest kwadratem wpisanym w drugi kwadrat. Jego powierzchnia jest zarazem symetryczna i niesymetryczna, wklęsła i wypukła. Użycie polskich barw narodowych w K-dronie symbolizuje kreatywny i innowacyjny potencjał polskiej gospodarki. Stoisko narodowe Stoisko o powierzchni ok. 1,2 tys. m2 będzie miejscem prezentacji osiągnięć polskiej gospodarki. Znajdzie się w głównej hali kompleksu targów. Swoje produkty przedstawi na nim 11 polskich firm.

- Targów w Niemczech nie należy traktować w nadzwyczajny sposób. Czasy kiedy rynek niemiecki był dla nas rynkiem podstawowym przechodzą do historii. Trzeba szukać, orientować się na zupełnie inne rynki, gdzie polskie towary i usługi mogą być o wiele bardziej konkurencyjne niż na terenie Niemiec- dodaje Sadowski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Targów Hannover Messe nie należy traktować w żaden nadzwyczajny sposób - Strefa Biznesu

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński