Tak działa Telekomunikacja i Netia. Przez trzy miesiące nie mogą przenieść numeru, a rachunki każą płacić

Wioletta Mordasiewicz
Telefon głuchy, a rachunki przychodzą.
Telefon głuchy, a rachunki przychodzą.
Udostępnij:
Stargardzianka nie może doprosić się przeniesienia swojego numeru telefonu pod inny adres. Czeka na to od prawie trzech miesięcy.

Krystyna Malinowska ze Stargardu ma dość obietnic. Przyszła po pomoc do "Głosu".

- Trzeci miesiąc nie korzystam z telefonu, a abonament każą mi płacić - żali się mieszkanka ul. Piłsudskiego. - To miesięcznie aż 43 zł za nic.

Krystyna Malinowska mieszkała przy ul.Wojska Polskiego. Przeprowadziła się do budynku przy ul. Piłsudskiego. Od razu zajęła się sprawą przeniesienia numeru na nowy adres.

- Muszę mieć telefon, bo jestem chora - opowiada stargardzianka. - W każdej chwili mogę potrzebować karetki. Co ja zrobię, gdy coś mi się stanie i syna w domu nie będzie?

- Interweniowaliśmy po otrzymaniu pierwszego rachunku - opowiada pan Zbyszek, syn. - Powiedzieli, że mamy nie płacić abonamentu. Tymczasem za jakiś czas przyszła kolejna faktura. Co mamy robić?

Skontaktowaliśmy się z firmą Netia, operatorem z którym nasza Czytelniczka ma podpisaną umowę.

- Ta pani jest byłą klientką Tele2, którą przejęła Netia - wyjaśnia Małgorzata Babik, rzecznik firmy. - Do nas taka prośba wpłynęła 22 września. 2 października wysłaliśmy zgłoszenie do Telekomunikacji Polskiej, która takie przeniesienia wykonuje. Kilka dni później dostaliśmy odmowę ze względu na błędny adres. Po podaniu prawidłowego, wysłaliśmy ponowne zgłoszenie do TP S.A. 13 października otrzymaliśmy potwierdzenie weryfikacji.

Obecnie TP S.A. sprawdza czy jest taka możliwość techniczna. Jak dodaje rzecznik Netii, jeśli nie będzie żadnych przeszkód, sprawa z przeniesieniem numeru stargardzianki powinna znaleźć finał do końca października.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
mir67
dla tpsa błedny adres to brak kreseczki na z lu czescie prawidłowy adres klienta albo zapisany inaczej niz ma tpsa unich czestym przypdkiem sa adresy w stylu zabrze k.(koło0 katowic lub inne idiotyzmy z porzezdniej epoki
s
stiw
Netia to jest firma która dużo obiecuje a mało daje .Jestem abonentem tej firmy od dwóch lat i co jakiś czas pojawia się problem z internetem,nie mam prawidłowej mocy 1Mgbs .Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem ,ostatnio czekałem 120minut i się nie doczekałem .Do kogo mam się zwrócić z tym problemem może mi ktoś pomoże.
P
Pisk
W dniu 22.10.2009 o 09:19, anty tepsa napisał:

tepsa to najgorsza firma w polsce. wszystkie uslugi, a szczegolnie neostrada to oszustwo i kradziez pieniedzy od klientow. plany taryfowe nie maja w sobie zadnych korzysci. darmowe minuty to jedna wielka sciema. konsultanci na blekitnej linii sa niekompetentni i nic nie wiedza a telemarketerzy oszukuja i nie mowia o wszystkich warunkach zmiany planu taryfowego!!!! oszusci!!!!!


Nie to żebym bronił tepsy ale w pierwszej kolejności jest winna Netia, to jest klientka Netii po przejęciu jej od Tele2. Tak trudno zrozumieć czytany tekst?
a
anty tepsa
tepsa to najgorsza firma w polsce. wszystkie uslugi, a szczegolnie neostrada to oszustwo i kradziez pieniedzy od klientow. plany taryfowe nie maja w sobie zadnych korzysci. darmowe minuty to jedna wielka sciema. konsultanci na blekitnej linii sa niekompetentni i nic nie wiedza a telemarketerzy oszukuja i nie mowia o wszystkich warunkach zmiany planu taryfowego!!!! oszusci!!!!!
Przejdź na stronę główną Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie