Dziś marszałek województwa podjął decyzję i nasi muzycy otrzymają 55 tys. zł w ramach dofinansowania 5 koncertów.
Nie ma jednak nic za darmo. Muzycy będą musieli umieścić na materiałach reklamujących występy logo lub herb Województwa Zachodniopomorskiego. Logo pojawi się też na plakacie o wymiarach 2,5/1 m na budynku Lincoln Center w miejscu koncertu, na trzech afiszach, pięciu tysiącach ulotek i w wydawnictwie Playbill reklamującym koncerty oraz w jubileuszowym katalogu Chopin Society. Logo województwa ma być też widoczne na stronach internetowych festiwalu, Polish Cultural Institute In New York i Konsulatu Generalnego RP w Nowym Jorku.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?